قائم مقام ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد کردستان از برگزاری این جشنواره به مدت 10 روز از 5 تا 14 اسفندماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رضایی گفت: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی و آموزشی و تربیتی رشد در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و نواحی استان به مدت 10 روز برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره بین‌المللی را بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه موجود در آموزش و پرورش و اهمیت به پخش فیلم‌های آموزشی و نقش آن در فرایند یادگیری و یاددهی دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط متقابل بین تولید کنندگان فیلم‌ها و برنامه‌های علمی، آموزشی، تربیتی و آموزش مهارت‌های زندگی و شهروندی عنوان کرد.
قائم مقام ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد استان کردستان اضافه کرد: افزایش دانش، علوم و فنون و تبادل فرهنگ ملل، تقویت فرهنگ و معارف اسلامی و تعمیق باورهای دینی، مسائل تربیتی و افزایش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان و افزایش سطح سلامت و تندرستی و راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توجه به محیط زیست از مهم‌ترین موضوعات جشنواره فیلم رشد است.
خاطر نشان می‌شود چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گروه‌های فیلم کوتاه و بلند علمی، مستند، انیمیشن، داستانی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود/س
برچسب ها: رشد ، هدف ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.