در این دوره آموزشی و مسابقات جام فجر 64 ورزشکار از 4 کشور ترکیه، گرجستان، آذربایجان و افغانستان به همراه ورزشکاران کشورمان شرکت دارند.

به گزارش گروه ورزرشی باشگاه خبرنگاران، مسئولین فدراسیون زورخانه ای کشورمان در راستای گسترش ورزشهای زورخانه ای  با همکاری فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اقدام به برگزاری اردوی آموزشی و یک دوره مسابقه بین المللی ورزش های زورخانه ای در دو شهر کاشان و سنندج نموده است.

این دوره از کلاس ها با حضور 64 ورزشکار از کشورهای آذربایجان، ترکیه، گرجستان و افغانستان از 1 تا 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

همچنین در روزهای 12 و 13 اسفند ماه در سنندج یک دوره مسابقه بین المللی ورزش های زورخانه ای با نام جام فجر برگزار می شود که تیم های حاضر در اردوی آموزشی به همراه ورزشکارن کشورمان در آن حضور دارند.

برنامه اردوی آموزشی و همچنین مسابقات بین المللی فجر به قرار زیر است:

•اردوی بین المللی آموزشی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ویژه ورزشکاران کشورهای آذربایجان، گرجستان و ترکیه به تعداد 40 نفر از تاریخ 1 لغایت 9 اسفند 1391 در آکادمی بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهید شکوهی استان کردستان.

•اردوی آموزشی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ویژه ورزشکاران کشور افغانستان به تعداد 24 نفر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از تاریخ 1 لغایت 9 اسفند 1391 در کاشان.

•سومین دوره مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جام فجر در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 12  و  13 اسفند 1391 در شهر سنندج استان کردستان./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار