احمدی‌نژاد در دیدار با قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد:

امروز ملت ایران در مسیر پیروزی‌های بزرگ قرار گرفته است

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای حفظ قهرمانی‌های ورزشکاران کشور در عرصه‌های جهانی، اظهار داشت: امروز ملت ایران در مسیر پیروزی‌های بزرگ در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه ورزش قرار دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگار ان، محمود احمدی نژاد که عصر روز گذشته به منظور تماشای مسابقات فینال جام جهانی کشتی آزاد در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی تهران حضور یافته بود، پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها و حضور در مراسم اهدای مدال به تیم‌های اول تا سوم، در جمع کشتی‌گیران قهرمان کشور حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین به ورزشکاران، مربیان و همه ملت ایران، از زحمات دست‌اندرکاران ورزش کشور تقدیر کرد و گفت: نتایج مسابقات جام جهانی کشتی نشان داد، ورزشکاران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام این پیروزی را به‌دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: قهرمانی آزادکاران کشتی ایران در مسابقات جام جهانی، برای چندمین بار ثابت کرد، هرگاه در هر صحنه‌ای قاطعانه تصمیم گرفتیم و پای آن ایستادیم، توانسته‌ایم قله‌ها را فتح کنیم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در آینده نیز راه، برای همه ملت و جوانان ایرانی، همین مسیر ایمان، تلاش، اراده و پیروزی است چرا که با بهره‌گیری از آنها می‌توان قله‌های گوناگون را فتح کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کشتی ایران با کسب این مقام در قله قرار گرفته، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای حفظ این مقام تاکید کرد و گفت: اگر برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم، می‌توانیم در دیگر مسابقات جهانی از جمله المپیک، در رشته کشتی مدال‌آور باشیم، زیرا این تنها ورزشی است که روح جوانمردی و پهلوانی در آن موج می‌زند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشتباه دانستن حذف کشتی از مسابقات المپیک، تصریح کرد: کشتی تنها ورزشی است که با روح المپیک سنخیت دارد و کسانی که کار المپیک در دستشان است، می‌خواهند بدون زحمت در قله‌ها بمانند؛ البته بنده این موضوع را دنبال کرده و در این باره نامه‌نگاری خواهم کرد.

رئیس جمهور خطاب به قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: شما کشتی‌گیران، با غیرت والا، پاکی، ایمان و صمیمیت، برای جوانان کشور الگو هستید و خوشحال باشید که ملت ایران را خوشحال کردید.

رئیس جمهور همچنین در این دیدار از اهدای پاداش 30 میلیون تومانی به قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد خبر داد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار