با نزدیک شدن به عید دغدغه ی بسیاری از افراد خرید کردن لباس های نو و جدید برای داشتن تیپی خوب و مناسب در دید و بازدید و عید دیدنی هاست.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ برای خريد کردن حتماً لباس هایی متناسب با اندازه قد و هیکلتان خریداری کنید و برای آن که متوجه شوید آیا لباسی واقعاً اندازه شماست یا خیز حتماً سرشانه های آن را در مرحله اول چک کنید.

گفتنی است کفش هایتان را قبل از مهمانی رفتن حتماً واکس بزنید زیرا خوراک اولیه کفش واکس متناسب با آن است.

لازم نیست برای عید حتماً مانتو، کت، شلوار و .... خریداری کنید کافی است خرید هایتان را اولویت و دسته بندی کنید و متناسب با نیازهایتان برای هر کدام اقدام کنید.

رنگ هایی که امسال روی بورس هستند سبز لاجوردی، سرمه ای است خانم هایی که می خواهند خوش  پوش تر باشند سعی کنید رنگ کیف و کفش و شال خود را همرنگ یکدیگر انتخاب کنید این کار جذابیت را افزایش می دهد.

مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم های دنیاست دلیل اصلی آن هم در دسترس بودن این رنگ نسبت به رنگ های دیگر در بازار است مشکی به راحتی با بقیه لباس ها هماهنگ می شود و می تواند انتخاب خوبی باشد.

توصیه می شود کسانی که اضافه وزن و چاقی دارند از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنند زیرا این نحوه لباس پوشیدن اضافه وزن آن ها را بیشتر در معرض دید قرار می دهد افراد چاق بهتر است برای عید امسال رنگ های تیره مانند مشکی و سرمه ای را در اولویت های خریدهایشان قرار دهند.

توصیه می شود لاغر ها و کسانی که کمبود وزن دارند از طرح های چهارخونه های ریز و درشت در لباس هایشان استفاده کنند و رنگ های شاد مانند قرمز، زرد ، سبز تا حدودی آن ها را چاق تر نشان می دهد.

اگر چه لباس مایه افزایش شان و منزلت نمی شود اما نمی تواند به اعتبار وجاهت انسان بیافزاید و آبرو و منزلت انسان ها را افزایش می دهد و توصیه می شود حتماً خرید هایتان را با دقت انجام دهید و از ولخرجی و خریدن چیزهای بی مورد و اضافه بپرهیزید./ح
برچسب ها: لباس ، کفش ، رنگ ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار