خدمات بخش فروش و خدمات مشترکین برق آذربایجان شرقی در ۱۰۰دفتر پیشخوان دولت الكترونيك در اين استان ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای این طرح باهماهنگی کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: بیش از ۱۸ مورد از خدمات برق تبریز در این دفاتر به مردم ارائه خواهد شد که ارائه خدمات به مردم در اسرع وقت با پيمودن كمترين مسافت، كاهش ترددهاي درون شهري، برون‌سپاري، شفاف سازی امور و افزایش بهره وری را به دنبال دارد.

افشین روشن میلانی این اقدام برق تبریز را در راستای اجرای سیاست های کلی نظام، گسترش عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت برابر برای همه مردم، گسترش دولت الکترونیک و کاهش تشریفات اداری خواند و تصریح کرد:راه اندازی دفاتر پيشخوان دولت، تفکر برجسته ای است که هدفگذاری در این حوزه همراه با مشارکت مردم، منجر به روي آوردن به خدمات دولت الکترونیک بوده و بستر مناسبي به وجود مي آورد تا بخش خصوصی در آن رشد و تعالي يابد.
* نظارت شركت برق بر دفاتر پیشخوان
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچنين از امضاء تفاهم نامه مشترک با این ۱۰۰ دفتر پیشخوان استان خبر داد و افزود: جهت واگذاری این خدمات بیش از ۲۳۰۰ نفر ساعت برنامه آموزشی برای دفاتر پیشخوان برگزار گردیده و برای ارائه خدمات بهتر معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت تمامی دستورالعمل های مربوط به خدمات ارائه شده را تدوین و در اختیار این دفاتر قرار داده است.
مهندس روشن میلانی با اشاره به نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر عملکرد دفاتر پیشخوان اظهار داشت: برای ارائه این امور در دفاتر زیر ساخت های مورد نیاز به لحاظ نرم افزاری و شبکه با همکاری بانک های عامل فراهم شده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست پنج خدمت این شرکت در چهار دفتر پیشخوان در حوزه امورهای برق روشنائی و اندیشه به صورت آزمایشی ارائه شد که پس از تکمیل فرایند و بررسی های لازم هم اکنون آمادگی لازم جهت ارائه خدمات در ۱۰۰ دفتر پیشخوان و در حوزه تمامی امورهای بهره برداری بوجود آمده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز پذیرش انشعاب آمپری تا سقف ۳۲آمپر سه فاز، تغییردر قدرت انشعابات شهری، صدور قبض المثنی، صدور کارنامه، پرداخت صورتحساب برق مصرفی، تقاضای تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری، درخواست آزمایش لوازم اندازه گیری، درخواست تغییر نام انشعاب، درخواست اصلاح لوازم اندازه گیری، درخواست تغییر گزینه برای مصارف صنعتی، پرداخت هزینه قطع و وصل،اعمال کارکرد کنتور ودرخواست صدور صورتحساب خارج از برنامه زمان بندی و اعمال کد جانبازی و... را به عنوان خدمات قابل ارائه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد./ا
برچسب ها: خدمات ، برق ، آذربایجان ، شرقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.