سر مربي تيم هندبال کاسپين قزوين گفت: فصل سخت و دشواري را پشت سر گذاشتيم ولي مانديم

قاسم کاظمي سر مربي تيم هندبال کاسپين قزوين در گفتگو با خبرنگار وزشي  باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات ليگ برتر سال جاري را با سختي و بحران پشت سر نهاديم و با کم و کاستي‌ها ساختيم و خم به ابرو نياورديم و با درايت و همت بازيکنان مانديم.

وي تصريح کرد: در کنار اين مشکلات و نبود اعتبار کافي صبوري مردم قزوين باعث ماندگاري تيم در ليگ برتر شد و ما آنرا تقديم مي‌کنيم به مردمان دلسوز و مهربان استان و اميدوارم سال آينده خيلي بهتر و با برنامه‌ريزي مناسب درمسابقات حضور پيدا کنيم.

کاظمي در ادامه گفت: از هفته هفدهم ليگ برتر با صنعت مس ديدار داشتيم که روز جمعه 4 اسفند برگزار شد و بازيکنان تيم با هوشياري کامل اين ديدار را به نفع خود به پايان بردند.

وي عنوان کرد: در اوايل ديدار 3 گل عقب بوديم و با صحبتهايي که در نيمه اول با بازيکنان داشتيم آنها اعتماد به نفس خود را بيشتر پيدا کردند و در خاتمه  بازي 36 بر 29 حريف را از پيش رو برداشتيم و با 7 امتياز در ليگ برتر مانديم.

کاظمي گفت: اين هفته در هفته هجدهم وآخر ليگ با ستاره فروغ مسابقه داريم و با توجه به سقوط اين تيم به رده پايين به احتمال زياد مقابل ما ظاهر نشوند. البته ما دوست داريم آنها به ميدان بيايند تا ما با گلهاي بيشتري از آنها پذيرايي کنيم.

وي اضافه کرد: نماينده کرمان به همراه شهرداري اروميه از ليگ برتر سقوط کردند و بايد در سال آينده در ليگ دسته دو بازي کنند.

کاظمي اشاره کرد: ما نخستين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي‌کنيم با بودجه کم و ناهماهنگي‌ها توانستيم در ليگ بمانيم.

وي گفت اما زماني به ليگ آمديم که فکر حضور در اين مسابقات را نداشتيم و فرصت کافي براي جمع و جور کردن تيم نداشتيم اما خوشبختانه با اين همه مشکل بازيکنان تيم غيرت و تعصب خود را بروز دادند و اولين حضورمان را با هر شرايطي ماندگارکنيم.

کاظمي درپايان خاطر نشان کرد: تيم‌هاي خوبي درليگ 91 حضور دادند و در اين رقابتها نزديک به هم بازي مي‌کنند و اين يعني اينکه سطح کيفي تيم‌ها بالاست و رو به جلو حرکت مي کنند./آق
برچسب ها: امتیاز ، تجربه ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار