رييس جمهور در پيامي درگذشت والده مکرمه شهيد سرافراز اميرخلبان علي اکبر شيرودي از قهرمانان حماسه ساز دوران دفاع مقدس را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، رييس جمهور در پيامي درگذشت والده مکرمه شهيد سرافراز اميرخلبان علي اکبر شيرودي از قهرمانان حماسه ساز دوران دفاع مقدس را تسليت گفت.

متن پيام محمود احمدي نژاد بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

با نهايت تأسف و تأثر خبر درگذشت والده مكرمه شهيد سرافراز اميرخلبان علي‌اكبر شيرودي از قهرمانان حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس را دريافت نمودم.

بي‌شك مردان سلحشور و غيرتمندي كه در راه آزادي و سربلندي ميهن اسلامي جان‌نثاري نمودند در دامان پاك همچون اين مادر صبور، پرهيزگار و فداكار پرورش يافتند كه با الهام از بزرگ بانوي عالم هستي حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را در پرتو احكام و معارف نوراني قرآن كريم و عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بيت عصمت و طهارت به ويژه سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و حماسه تأثيرگذار و بي‌بديل عاشورا تربيت نمودند.

اينجانب درگذشت اين بانوي بزرگوار را به ملت عزيز و خانواده محترم شيرودي و مردم مؤمن و عزيز تنكابن و مازندران تسليت عرض مي‌نمايم و از درگاه ايزد متعال براي آن فقيده حشر با شهداي كربلا و فرزند گرانقدرش و براي بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیام ، تسلیت ، احمدی ، نژاد ، شیرودی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار