تیم های شهرداری رینه آمل وهیئت خوزستان با برتری برابر حریفان خود و کسب مقام های پنجم و ششمی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های کشور، در لیگ برتر ماندگار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران در پایان بازیهای مرحله حذفی مسابقات این فصل لیگ برتربسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های کشور که با حضور چهار تیم شهرداری رینه آمل، هیئت ایلام ، پگاه فارس وهیئت خوزستان دو روز در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزارشد

تیم های شهرداری رینه آمل وهیئت خوزستان هر کدام با دو پیروزی وبه لطف شرایط امتیازی مناسب از خطر سقوط به رقابتهای لیگ دسته یک نجات یافتند.

در روز پایانی این مسابقات، روزشنبه تیم های مدعی شهرداری رینه آمل و هیئت خوزستان به مصاف هم رفتند که تیم آمل با وجود دو پیروزی روز نخست ، نتیجه بازی را 60بر 56 به این تیم باخت تا علاوه بر حفظ سهمیه خود در لیگ برتر ، مانع از سقوط تیم هیئت خوزستان به مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باویلچر باشگاه های کشور شد.

مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه برگزارشد.

تیم شهرداری رینه آمل تنها نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتربسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های کشور است که پس از سالها در مسابقات حضور پیدا کرد./س

برچسب ها: بسکتبال ، ویلچر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.