نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی با به راه انداختن ایران‌هراسی سعی می‌کردند تا مردم دنیا را از الگوگیری ایران برحذر دارند، در حالی که این حرکت نتیجه عکس داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری‌بنه خلخال افزود: غرب و شرق امروز به خوبی دریافته‌اند که ملت مقتدر ایران حتی با فشارهای مضاعف و چندین برابری فعلی ذره‌ای از اصولشان عقب‌نشینی نمی‌کنند و این یاوه‌گویی استکبار است که تنها برای آنها نقطه سقوط و نابودی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های یک ساله اخیر ایران را در حوزه‌های مختلف توانمند و بالنده کرده است، گفت: امروز این کشورمان است که برای غرب زمان و مکان مذاکره را تعیین می‌کند، چراکه ما در مسایل هسته‌ای و دانش‌های مرتبط به چنان صلابتی دست یافته‌ایم که هیچ نیازی به تحرک دیگر ابرقدرت‌های جنایتکار نداریم.

جعفری‌بنه خلخال خاطرنشان کرد: ‌به برکت انقلاب اسلامی، حضور ملت، ولایتمداری آحاد مردم و خدمتگزاران در این کشور موجی از حرکت به سمت پیشرفت و ترقی را شاهد هستیم و دشمن فهمیده است که این مردم همواره حامی و پشتیبان نظامی هستند که هیچ وقت به آن پشت نمی‌کنند.

وی به تهدیدات استکبار جهانی به ویژه شیطان‌پرستان روزگار اشاره و افزود: همان‌گونه که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با جلوه‌ای از گذشت، ایثار و همدلی همراهی خود را با نظام نشان دادند یک بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده خدعه استکبار را برملا می‌کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌به هیچ وجه جمهوری اسلامی ایران باجی به دشمنان نمی‌دهد، بلکه پرصلابت و پرتوان در صحنه حاضر بوده و کید استکبار را نیز خنثی می‌کند.

جعفری بنه در ادامه افزود: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در هفته گذشته مبنی بر اتحاد و همدلی، مسئولان سه قوه مجلس و دولت با توانی مضاعف‌تر در صحنه هستند و به هیچ وجه فرصت خدمتگزاری را با طرح مسایل حاشیه‌ای باطل نمی‌کنند.

وی گفت:‌ اینکه دشمن بخواهد از این طریق بین مسئولان نزاع ایجاد کرده و مردم را از ادامه مسیر ناامید کند، کاملاً راه را به بیراهه رفته و شایسته است، دولت و مجلس با وفاق بیشتر در صحنه خدمت‌رسانی آماده و مهیا باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.