میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان درباره آخرین وضعیت تیم های پایه توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وی در این باره گفت: تیم های ملی زیر17 و زیر16 و زیر 14 در حال کار کردن و برگزاری اردوهایشان هستند و برنامه هایشان با نظم و ترتیب خاصی به پیش می رود.

ماجدی ادامه داد: تیم ملی زیر17 سال که دیروز یک بازی دوستانه با تیم بزرگسالان پرسپولیس داشت آنطور که من شنیده ام بازی خوبی را به نمایش گذاشته است و هر چند بازنده بوده اما مسلما بازی با تیم های بزرگسال تجربه خوبی به نوجوانان می دهد. این تیم قرار است که اواسط اسفند برای انجام یک یا دو بازی دوستانه به عراق برود و با تیم زیر17 سال عراق بازی کند که به جام جهانی نوجوانان هم صعود کرده است و مطمئنا این یک بازی خوب برای آماده سازی جام جهانی نوجوانان است.من با شناختی که از تیم ملی زیر 17 سال و علی دوستی مهر دارم بسیار امیدوارم که این تیم ازمرحله مقدماتی جام جهانی زیر17 سال امارات به مرحله حذفی صعود کند چرا که می تواند این مهم را  انجام دهد. در هر حال امید بسیاری به این تیم وجود دارد.

سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: تیم ملی زیر16 سال هم که قرار است در اوایل سال به تورنمنت گالینی ایتالیا برود که تورنمنت بسیار خوبی است و تیم های نوجوانان ایران در سالهای گذشته در این تورنمنت شرکت کرده بودند. این تیم برای رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می شود درحال آماده سازی است. تیم زیر 14 سال هم تورنمنت ازبکستان را پیش رو دارد که در حال آماده سازی برای آن تورنمنت است و قبل از پایان سال به ازبکستان خواهد رفت.

ماجدی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: همانطور که گفته بودم ما قصد داشتیم علی دوستی مهر را سرمربی تیم ملی جوانان کنیم اما رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا دقیقا با رقابتهای جام جهانی نوجوانان همزمان شده و به همین دلیل این امکان در حال حاضر وجود ندارد. گزینه هایی هم مد نظر داریم و باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی تیم ملی جوانان انتخاب کنیم و اردوهای استعدادیابی  را ترتیب دهیم چرا که تا برگزاری رقابتهای مقدماتی چیزی حدود شش ماه فرصت داریم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار