اهالي مناطق مختلف بحرين به نشانه وفاداري به شهداي انقلاب اين کشور تظاهرات کردند و عليه رژيم آل خليفه شعار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه ؛ اهالي روستاي الکوره در بحرين با برپايي تظاهراتي عليه رژيم آل خليفه و ظالمان و ستمکاران شعار دادند. 

شرکت کنندگان در تظاهرات که پرچم بحرين و شمع به دست داشتند شعار الله اکبر سر مي دادند. از سوي ديگر اهالي منطقه عالي نيز در تظاهراتي هرگونه خفت و بازگشت از مسيري را که در پيش گرفته اند رد و تاکيد کردند ريخته شدن خون شهدا نه تنها آزادگان را نمي ترساند بلکه باعث تقويت و ادامه انقلاب تا تحقق همه خواسته ها مي شود. 

تظاهرکنندگان تاکيد مي کردند به راه و مقاومت و پايداري خود ادامه مي دهند. هيهات منا الذله از ديگر شعارهاي تظاهرکنندگان بود. اهالي منطقه البلاد القديم در بحرين نيز با به دست گرفتن پرچم بحرين و پرچم هاي سياه تاکيد کردند پيروزي نزديک است و انقلابيون از راهي که در پيش گرفته اند باز نمي گردند و اراده آنها سست نمي شود. شرکت کنندگان شعار مي دادند «مردم دير يا زود پيروز مي شوند و اراده آنها سست نمي شود». 

اهالي مناطق مختلف بحرين همچنين به اقامه نماز در مکان مساجد ويران شده به دست عناصر رژيم آل خليفه ادامه مي دهند. با وجود درخواست هاي بين المللي براي بازسازي اين مساجد مقامات رژيم آل خليفه با ساخت مجدد اين مساجد مخالفت مي کنند. اين در حاليست که کميته حقيقت ياب نيز ويران کردن اين مساجد را تعرض به مقدسات و تلاشي در جهت ايجاد فتنه مذهبي در کشور دانست. 

منابع بحريني اعلام کردند صدها تن از اهالي مناطقي که مساجد آنها در دوران حکومت نظامي ويران شده است با تجمع در محل اين مساجد نماز خود را در آنجا اقامه کردند.






برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار