با فعالیت 52 اداره و نهاد شهرستانی در دماوند، ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مسافران اعلام کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر ضرورت هم اندیشی، آمادگی و هماهنگی لازم تمامی ادارات و نهادهای خدمات رسان در طول ایام تعطیلات نوروز گفت: یکی از برکات دولت نهم و دهم ایجاد ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی است که در ارائه خدمات، کاهش دغدغه سفر و رفع نگرانی مسافران گام های مهمی تاکنون برداشته است.

سعید افشار نادری تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی به دلیل امکان رفع خستگی سفرهای طولانی را در کاهش تصادفات جاده ای موثر خواند.

وی از تمامی دستگاهها و نهادهای اداری خواستار برقراری امنیت، زیبا سازی محیط، رفع مشکلات و موانع راهها و ... به منظور برقراری آرامش سفر برای مسافران نوروزی شد.

فرماندار شهرستان دماوند خواستار هوشیاری هر چه بهتر و بیشتر شهرداریها، جهاد کشاورزی و ... برای برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و خارج از حریم شهرها شد.

وی بر اهمیت ادارات و نهادهایی همچون نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت، شبکه بهداشت و درمان برای نظارت بر امور رستوران ها و اغذیه فروشی ها، هلال احمر برای آمادگی و یاری رسانی در حوادث، اورژانس، آتش نشانی، خدمات خودرویی و .... تاکید کرد و خواستار ارائه خدمات بهینه و کامل به مسافران عبوری و نظارت مدیران و مسوولان بر این امر شد.

افشار نادری با تاکید بر حفظ و رعایت شئونات اسلامی گفت: زیبا سازی شهری، نصب بنرهای خیرمقدم به مسافرین نوروزی در ورودی و خروجی شهرها، تکریم و خوشرویی با مسافران ورودی، لکه گیری سطح معابر و جاده ها، رنگ آمیزی تابلوهای راهنما در راههای مواصلاتی و .. برای ایام نوروز از دیگر برنامه های این ستاد است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.