دیدار هفته دوم پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های میان تیمهای کاله آمل و پیکان در سالن پیامبر اعظم استان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در بازی هفته اول پلی آف پس از آن که تیم کاله آمل توانست میزبان خود یعنی تیم پیکان را شکست دهد، اعتراض افراد به نحوه قضاوت داور باعث بروز درگیری میان بازیکنان و اعضای کادر فنی و در نهایت کتک کاری در خانه والیبال شد.
این احتمال می رود که بازی این هفته خودروسازان و آملی ها در مازندران هم دور از مسایل حاشیه ای نباشد.
 
مسئولان فدراسیون والیبال و اعضای سازمان لیگ برای جلوگیری از بروز مسایل حاشیه ای اقدام به دعوت از 2 ناظر برای حضور در سالن کرده اند.
بهمن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی جلسه ای که با مسئولان شورای تأمین استان داشتیم، آنها تمهیدات خاص و ویژه ای را برای جلوگیری از بروز مسایل حاشیه ای در این دیدار درنظر گرفته اند.
 
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل گفت: مسئولان و مدیران شورای تأمین و نیروی انتظامی نظرات ویژه ای را برای ایجاد نظم و انضباط بیشتر در سالن مسابقه ارائه کردند.
وی گفت: با توجه به آن که ترکیب تیم های پیکان و کاله آمل تعداد زیادی از ملی پوشان حضور دارند تماشاگران حاضر در سالن باید ارزش آنها و مسابقه را دانسته و فقط تیم خودشان را مورد تشویق قرار دهند.
 
*اطلاعیه های فرهنگی در سطح شهر پخش شده است
سلیمانی تصریح کرد: سعی کردیم با پخش اطلاعیه ای در سطح شهر حساسیت بالای این بازی را به اطلاع علاقمندان والیبال برسانیم و همچنین با فروش بلیط شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا براساس ظرفیت تماشاچی به سالن بیاید.

 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل گفت: شهر آمل و باشگاه کاله به هیچ عنوان در خصوص تماشاچی مشکلی ندارد و من قول می دهم که بازی در آرامش کامل برگزار شود ما در طول چند سال اخیر به دفعات میزبان مسابقات لیگ برتر بودیم و در هیچ یک از آن ها مشکل حاشیه ای به وجود نیامد به طوری که فدراسیون با ارسال نامه ای از تماشاگران فهیم آملی تشکر کردند.

*این بازی فرقی با بقیه ندارد
 
وی ضمن بالا بردن حساسیت دیدار هفته دوم پلی اف اظهار داشت: به طور کلی تمام بازیهای انجام شده در لیگ امسال از حساسیت بسیار بالایی برخورداربود به طوری که دردور مقدماتی تمامی تیم ها حداقل سه باخت را در کارنامه خود داشتند، پس این دیدار هم مثل بقیه مسابقات لیگ برتری حساس و سنگین است و فرقی با آن ها ندارد.

سلیمانی تصریح کرد: به هیچ عنوان به دنبال انتقام و جبران مسائل حاشیه ای به وجود آمده خانه والیبال در آمل نیستم، به طور کلی آملی ها میهمان نوازند و اهل تلافی نیستند.

*پاداش من به بازیکنان دوستی است
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل وضعیت حضور تیم کاله در مسابقات لیگ برتر و نتایج کسب شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به طور کلی من از عملکرد تیم والیبال کاله بسیار راضی هستم و خوشبختانه تاکنون نتایج کسب شده در حد مطلوب و خوب بوده است.

وی اظهار داشت: بازیکنان تیم کاله آمل آن قدر بزرگ و با شخصیت هستند که تا به حال حتی یک ریال هم به عنوان پاداش دریافت نکرده اند به طور کلی پاداش من به آن ها دوستی است که ارزش آن بسیار بالاست.

سليماني خاطر نشان کرد: طی جلسه ای که پس از بازی پیکان با آن ها داشتم اعلام کردم که برای دیدار بعدی باتمرکز بالا مقابل حریف صف آرایی کنند و آن چه که در طول تمرینات آموختند را به مرحله اجرا درآورند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار