شرفي عضو اتاق بازرگاني شيراز در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بخش اعظمي از واحدهاي توليدي براساس مطالعهي کوتاه مدتي که از وضعيت بازار داشته قدم در راه توليد گذاشتهاند.
وي افزود: اين واحدهاي توليدي معمولا در چرخهي توزيع محصولات خود دچار مشکل ميشوند که اين از نبود اهداف پيش بيني ناشي ميشود.
شرفي در ادامه تصريح کرد: حوزه مطالعاتي بسيار کم و عدم تلاش براي شناخت بازار و رقبا بر اين موضوع دامن زده است، اين فعال اظهار داشت: يکي از صنعتهاي اساسس در توليد عدم شناسايي سلايق و سقف نياز جامعه است.
شرفي گفت: تا به امروز واحدهاي توليدي در جهت شناسايي موارد فوق قدمهاي موثري برنداشتهاند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: توليد بدون تحقيق و مطالعه نتيجهاي جز ضرر براي واحد توليدي به دنبال نخواهد داشت./عب