نشست خبری "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" با حضور محمد اسماعیل کوثری، پرویز سروری و مهرداد بذرپاش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اسماعيل كوثري در نشست خبري جمعيت "خدمتگزاران آباداني و پيشرفت" كه ظهر امروز در محل خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره به برگزاري همزمان انتخابات رياست جمهوري وشوراهاي شهر درسال 92 گفت: مردم نسبت به اين مسئله حساس هستند و به راحتي مي‌توانند بين اين دو تشخيص قائل شوند لذا بادقت و حساسيت بيشتري نسبت به اعضاي اين انتخابات برخورد خواهند كرد.
 
 وي ادامه داد: برگزاري همزمان انتخابات مذکور مصوبه مجلس بوده وبه خاطر صرفه جويي در هزينه‌ها و وقت مردم تصويب شده اند؛ اين مورد اصلا نگران كننده نيست و مردم به خوبي عمل خواهند كرد.

 نماينده مردم تهران درمجلس در رابطه با آرايش سياسي رقابت انتخاباتي سال آتي گفت: گروههايي‌ كه در اين رقابت حضور دارند حتی اگر به صورت مستقل باشند در غالب اصولگرايي وارد مي‌شوند و رقابت بين اصولگرایان است.

كوثري افزود: ما به وحدت مي‌رسيم هرچند ممكن است در فرعيات پاسخ‌هايي باشد اما در اصول اختلافي نيست.
 
سروري با اشاره به همزماني انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در سال 92  گفت: تلاش ما اين است تا با مديريت درست فضاي انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهرها را جدا كنيم چرا كه تاثير پذيري انها از يكديگر باعث تكثر ليستها خواهد شد و اين تكثر مشكل افرين خواهد بود.

رييس تشكل خدمت گزاران آبادني و پيشرفت در رابطه با اين تشكل تصريح كرد : تلاش ما بر اين است تا در حوزه مسائل اجتماعي به صورت فني و اجتماعي عمل كنيم.
 
سروري ادامه داد: در 30 استان كشور مجموعه‌هايي در اين راستا راه‌اندازي شده كه ما در حد مقدور از آنها حمايت خواهيم كرد.  
 
رئيس تشكل خدمتگزاران آباداني و پيشرفت گفت: مشكلات اجتماعي ما به علت عدم انسجام ادارات و دستگاه‌ها روي زمين مانده و ما اين تشكل را براي بررسي معضلات اجتماعي و ارائه آنها به مسئولان ايجاد كرديم تا مسئولين و دستگاه‌هاي ذي‌ربطه پاسخگوي اين مشكلات باشند.
 
وي افزود: در تلاش هستيم با برگزاري نشست‌ها و ايجاد اتاق فكر، نوعي فضاي مطالبه‌گري به عرصه اجتماعي ايجاد كنيم چرا كه مسائل اجتماعي به نسبت مسائل سياسي از جذابيت كمتري براي مسئولان برخوردار بوده و لاينحل باقي مانده است.  
 
بذرپاش در رابطه با ورود اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراهاي شهر گفت: اميد اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات شوراها بيشتر است و نوعي عرصه رقابتي فراروي ما وجود دارد.
 
نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: تلاش ما اين است كه حداكثر انسجام را براي جلوگيري از تهديدهاي احتمالي داشته باشيم و زمينه‌هاي تحقق خواسته‌هاي نيروهاي اصولگرا را فراهم كنيم.  
 
وي با اشاره به اينكه اصلاح طلبان مسئله اختلاف بين اصولگرايان را مطرح مي‌كنند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان چون حرف‌هاي جديدي براي گفتن ندارند اين مسائل را مطرح مي‌كنند در حالي كه اين اختلافات مبنايي و اصولي نيست و فقط مصداقي است.
 
بذرپاش خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان با برجسته سازي اختلافات راه به جايي نخواهند برد و مردم با اين شعارها به آنها روي نخواهند آورد بلكه بايد براي اقبال عمومي در بين مردم با رويه‌هاي دلسوزانه و كارساز عمل كرد. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: ریاست ، جمهوری ، نسبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار