سرمربی تیم استقلال با اوضاعی متفاوت اعضای تیم خود را همراهی می کند و این در حالی است که وی در نظر دارد، بدون حاشیه و براساس شرایط خود و تیم اوضاع را تغییر دهد، آخرین اخبار این تیم را بخوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که با تمام بازیکنان تیمش به نوعی برخورد می کند که براساس شرایط خاص تیم و نام استقلال باشد، وی حتی مدعی است که در مورد نحوه برخورد با بازیکنان تیمش باید طوری باشد که به یک گونه خاص از بازیکنانش استفاده کرده و از آنها بازی بگیرد.
وی مدعی است که استقلال با اوضاعی خاص روبروست که باید شرایط را در این تیم تغییر داد زیرا آبی ها با اوضاعی خاص برای رسیدن به قهرمانی در لیگ روبرو هستند و امیر قلعه نوعی این را می خواهد و برای رسیدن به این هدف در بازگشت خود به استقلال تلاش می کند، شایان ذکر است، وی عنوان کرده است در خصوص نحوه استفاده از بازیکنان شرایط برای وی متفاوت است، زیرا این مربی به اکثر نفرات خود برای رسیدن به اهدافش نیازمند است و این موضوع عاملی است که وی
با اوضاعی خاص روبرو شود و تیم را همراهی کند.
گفتنی است، وی در بازی با نفت آبادان فرزاد حاتمی مهاجم آماده این روزهای خود را بدلیل اخراج بصورت کامل در اختیار نداشت و این موضوع باعث شد که وی پس از بازی به شرایط این بازیکن در تیم معترض شده و از وی بخواهد از این پس در ترکیب استقلال به طبق قوانین رفتار کرده و با شرایط ایده آل و بدون مشکل همراه آبی ها باشد.
از طرفی وی پیش از این اعلام کرد برای سفر حاتمی همراه تیم به قطر تصمیم گیری نکرده است زیرا برای وی تنبیهی را در نظر گرفته است، اما در نهایت وی تصمیم به حضور حاتمی همراه تیم در نظر گرفت، اما وی اعلام کرده که ممکن است از این بازیکن در ترکیب استقلال استفاده نکند و به نوعی وی را با تنبیه از نوع امیر قلعه نوعی روبرو کند، اما این در حالی است که آبی ها در بازی با الریان به حضور حاتمی در ترکیب خود نیاز دارند و اگر تنبیه امیر قلعه نوعی ادامه دار باشد، وی و تیمش دچار مشکلاتی می شوند زیرا عملکرد فرزاد حاتمی نسبتا به دیگر مهاجمان تیم استقلال متفاوت است و سرمربی آبی ها به این بازیکن نیاز دارد، به همین دلیل وی در سفر تی م به استقلال را همراهی کرد و در صورتی که شرایط برای وی تغییر کند، این بازیکن می تواند حتی در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود زیرا در آستانه یک بازی آسیایی مهاجم برای سرمربی استقلال، این نوع تنبیهات پاسخگو نیست.
*هزینه اقامت هتل آبی ها بر عهده قطر است
اعضای تیم استقلال در حالی راهی کشور قطر شدند که قرار است در یک هتل ایده آل و مجهز اقامت کرده و برای دیدار با حریف آسیایی خود آماده شوند.
براساس این گزارش، عرب ها هنگام سفر به ایران با کاروان های پرتعداد و با شرایط خاصی راهی کشور ما می شوند، اما برای سفر اعضای تیم های حریف ایرانی خود ظرفیت زیادی را نمی پذیرند و این موضوع باعث این است که اعتراض اعضای تیم استقلال بلند شده و آنها خواستار این شدند که مسئولین تیم های عربی، در این خصوص قوانین و انصاف میزبانی و مهمانی را رعایت کنند.
این در حالی است که آبی ها اعلام کردند با تعدادی معین راهی این کشور شدند، اما یک تیم اماراتی که قرار است برای بازی با سپاهان راهی ایران شود60 نفره است و اعضای مسئول تیم میزبان باید از این تعداد افراد پذیرایی به عمل آورند، زیرا اعلام شده است که هزینه هتل و محل اقامت تیم های مهمان بر عهده مسئولان تیم میزبان است و در این خصوص اعضای تیم حریف مهمان محسوب می شوند و به همین دلیل قرار است تیم های حریف تیم های ایرانی با کاروان هایی با تعداد زیاد افراد راهی تهران شوند و برخلاف آنها تیم های ایرانی با تعداد کمتر افراد خود مهمان حریفان شوند.
*ابهام در بازی ها: 9 فروردین جام حذفی یا لیگ برتر؟
اعضای تیم استقلال تحت شرایط خاصی برای بازی های پس از عید نوروز آماده می شوند، این دیدارها در شرایطی قرار است برگزار شود که آبی ها با تاریخ و زمان انجام این مسابقات مخالف هستند و حتی بارها به این موضوع اشاره کردند که شرایط برای آنها به گونه ای است که نیم توانند تحت شرایط اعلام شده مقابل حریفان خود به میدان بروند.
براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال اعلام کردند، شرایط به گونه ای است که نمی توانند در بازی های پس از سال جدید با اوضاعی ایده آل به میدان بروند، این درحالی است که اعضای این تیم مدعی شدند که برای دیدار نهم فروردین ماه در مقابل سپاهان آماده شدند، این در حالی است که شرایط برای اعضای این تیم به گونه‌ای خاص پیش می‌رود زیرا آنها قصد ندارند در این صعود با سازمان لیگ موافقت کرده و در مقابل سپاهان به میدان بروند.
اعضای تیم استقلال اعلام کردند تنها در لیگ برتر و در مقابل گهر لرستان در تاریخ اعلام شده به میدان می‌روند و نمی‌توانند برای بازی جام حذفی با سپاهان آماده شوند زیرا بازی با سپاهان تحت هر شرایط خاص انجام می‌شود و آبی‌ها، قصد دارند با اوضاعی ایده‌آل و با در اختیار داشتن تمام نفرات خود برای بازی با سپاهان آماده شدند و تمام نفرات خود را برای این بازی در اختیار داشته باشند.
شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال هنوز نمی‌دانند که قصد است در تاریخ اعلام شده در لیگ به میدان می‌روند و یا جام حذفی را برگزار می‌کنند.
این در حالی است که شرایط برای این تیم به گونه‌ای است که با اعتراض رسمی اعضای تیم سپاهان نیز روبرو شدند و قصد دارند اوضاع را طوری تغییر دهند که همه چیز به نفع آبی‌ها تمام شود.
* سایت فیفا به الریان اخطار داد

اعضای تیم استقلال در حالی راهی کشور قطر شدند که یک دیدار حساس را مقابل الریان این کشور برگزار شد که الریان قطر برای رویارویی با استقلال شرایط خاصی دارد زیرا این تیم از طریق فیفا با اخطار روبرو و مواجه شده است.
براساس این گزارش، اعضای تیم قطری قرار است اولین بازی خود را مقابل استقلال انجام دهند و در این خصوص با عدم شناخت و تردید روبرو هستند اما این در حالی است که اوضاع به گونه‌ای خاص پیش می‌رود و استقلال نیز شاخت کافی از این تیم ندارد اما سایت فیفا به الریانی‌ها در خصوص مقابله و بازی با استقلال به اعضای این تیم اخطار و اولتیماتوم داده است که حواسشان به بازی با استقلال باشد زیرا این دیدار برای اعضای تیم الریان حساس و ویژه است و اعضای این تیم باید برای بازی با استقلال با شرایط خاص روبرو شده و اوضاع را طوری به نفع خود پیش ببرند که بتوانند با امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند زیرادر غیر این صورت شرایط کاملا به ضرر این تیم می‌شود و آبی‌ها می‌خواهند در خانه حریف از تیم قطری امتیاز بگیرند و براساس این شرایط پیش بروند.
شایان ذکر است آبی‌ها خواستار این هستند که از این دیدار با دست پر خارج نشوند و شرایط در این تیم ایجاد شود که آبی‌ها بتوانند اولین دیدارشان را برگزار کرده و با شرایط خاص روبرو شده و برای بازی‌های آینده آماده شوند.
این در حالی است که اوضاع برای استقلال متفاوت است و آبی‌ها قصد دارند شرایط را طوری تغییر دهند که بتوانند بازی در لیگ را برگزار کنند اما اعتراض سپاهانی‌ها در دسر ساز شده است.
* تماس جان واریو با قلعه نوعی؛ نگران سلامتی سرمربی‌ آبی‌ها
اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو هستند قصد دارند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند این در حالی است که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل به سرمربی تیم خود نیاز دارند اما وی اوضاع ایده‌آلی ندارد.
براساس این گزارش: امیر قلعه نوعی با شرایط خاصی اعضای تیم را همراهی می‌کند وی با اوضاعی روبرو است که اگر کوچکترین فشاری را به خود وارد کند می‌تواند با شرایط ایده‌آل استقلال را یاری و همراهی کند و در این خصوص با مشکلاتی جدی روبرو هستند.
این در حالی است که امیر قلعه نوعی با شرایط خاصی روبرو شده است که از نظر جسمانی اوضاعی ایده‌آل ندارد و با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند و حتی پزشکان به وی اعلام کردند که نباید فشار زیادی را متحمل شود و باید به استراحت بپردازد و حرص و جوش بازی‌های استقلال این مربی را با شرایط بدی روبرو می‌کند زیرا استقلال در شرایط خاصی قرار دارد و با این اوضاع متفاوت برای حضور همراه استقلال آماده می‌شود زیرا اوضاع به گونه‌ای است که تیم به حضور امیر قلعه نوعی همراه و کنار تیم نیاز دارد و از طرفی نیز وی با مشکلاتی روبرو است که وی را از اوضاع ایده‌آل دور می‌کند زیرا این تیم به شرایط آرام و ایده‌آل نیاز دارد اما از طرف دیگر وضعیت با این مربی متفاوت است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار