هنرمند شرکت کننده در نخستین جشنواره سراسری موسیقی فجر مقامی آذربایجان «موغام» ابراز امیدواری نمود این جشنواره در سالهای آتی با گستردگی بیشتر برگزار شده و موجب بالندگی این هنر شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، زاهدی نیا ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری نخستین جشنواره سراسری موسیقی موغام پیش از اینکه حرکت خوب و شایسته ای ارزیابی شود، اقدام لازمی بود و می توان گفت که جای این جشنواره در میان جشنواره های فرهنگی و اقدامات مرتبط با هنر به خصوص موسیقی خالی دیده می شد.

به گفته این نوازنده ساز «قانون»، نکته مهم و قابل ذکر در اینگونه جشنواره ها، داوری آنهاست و استفاده از داوران متخصص در هر رشته به عنوان اساتید برجسته سازهای مختلف، می تواند مهر تاییدی بر هر انتخاب از سوی ایشان باشد.

وی افزود: با اینگونه رقابت ها، هنرجویان جوان می توانند ضمن کسب اعتماد به نفس بیشتر برای اجرا، توانمندی های خود را معرفی نموده و از نظرات اساتید برجسته رشته خود برای ارتقای سطح کارشان بهره بگیرند.

زاهدی نیا ابراز امیدواری نمود با استمرار این جشنواره و در سالهای آتی، استعدادهای جدیدی به دنیای موسیقی آذربایجانی معرفی شوند./س

برچسب ها: استمرار ، جشنواره ، عمیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.