MG6
همان MG550 است با ظاهری متفاوت ، زیبا تر و البته به صورت لیفت بک هم
عرضه میشود. چهره اسپرت تری دارد و به لحاظ امکانات بی شک از تمام
خودروهای هم کلاس خود کامل تر است. قیمت منطقی نسبت به تجهیزات آن ، امتیاز
مثبتی است که از آن خود کرده. الگوی طراحی کنسول آن تا حدی شبیه به نسل
های جدید ب ام و است.
یکی
از سدانهای رنو که همانطور که از اسمش پیداست، احساسات بر توانمندی هایش
حکمفرماست. در زمین خودروهای سدان متوسط که رقبای چشم بادامی مهره چینی
کرده اند، رنو فلوئنس اروپایی (اگر عرضه شود) می تواند جایگاه مناسبی به
دست آورد. جنس قطعات داخلی ضعیف تر از لتتیود و لاگوناست، اما می توانید
انتظار سواری نرم و شهری از آن داشته باشید.
اگر
تجربه رانندگی با ماکسیما 222 اسب بخاری را داشته باشید، مسلما راندن تینا
182 اسب بخاری چندان به مذاق شما خوش نخواهد آمد، در واقع بزرگترین نقطه
ضعف تینا نسبت به ماکسیما همین پیشرانه کوچکتر 2.5 لیتری است که در کلاس
خود حرف چندانی برای گفتن ندارد، هرچند گیربکس CVT میتواند با عملکرد کم
نقص خود تا حد زیادی کمبود قدرت را در رانندگی های معمولی جبران کند ، اما
باز هم نمی توان شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در ساعت6/9 ثانیه ای را برای یک
خودرو با این قیمت قابل قبول دانست. راحتی و هندلینگ آن نسبت به ماکسیما
ارتقا یافته و از تعلیق نرم و ترمزهای قوی و قابل اعتماد بهره می برد. ضمن
اینکه کیفیت ساخت آن در صدر جدول تولیدات داخلی قرار دارد. اما ظاهر آن که
ترکیبی از اصالت ژاپنی و روح محافظت کارانه است شاید در خیابان ها آن چنان
چشمگیر نباشد
از
سال 2009 که تولید کیا اپیروس متوقف شد کیا به فکر تولید کادنزا به جای
آن افتاد. طراحی کنسول آن زیبایی دارد، اما آنچنان لوکس نیست. در این گروه
لوکس 6 تایی ، کمترین امتیاز را می گیرد. باید دید طراحی داخلی همگام با
پیشرفت در طراحی ظاهر بوده یا خیر؟