جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه درباره شهدات سردار طباطبايي مهر گفت: با توجه به تفکرات نظامي و خصوصيات اخلاقي چون دينداري، ولايت‌مداري، ساده زيستي و بي توجهي به مال دنيا سرمايه‌ بزرگي را از دست داديم.

"سردار عراقي" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش "سردار شهيد طباطبايي مهر" در نيروي زميني سپاه اظهار داشت: اين شهيد گره‌گشاي مشکلات ما در صحنه‌هاي نبرد و از سربازان نسل اول انقلاب محسوب مي‌شد.

وي افزود: سردار طباطبايي مهر در ظاهر همچون يک سرباز ساده، اما در عمل يک فرمانده پرتوان، داراي کردار و گفتار نيک و در کار فردي جدي و سختگير بود.

جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه در ادامه بيان داشت: وي در اوقات فراغت در جمع سربازان حضور مي‌يافت و مانند پدري دلسوز پاي درد دل آنها مي‌نشست.

سردار عراقي با اشاره به فنون آموزشي و برنامه‌ريزي عمليات شهيد طباطبايي مهر تصريح کرد: با توجه به اين که سردار طباطبايي مهر از نيروهاي آموزشي - تربيتي اوليه سپاه بوده، براساس صحنه‌هاي نبرد، نوع آموزش را بررسي، عملياتي و اجرايي مي‌کرد.

وي با تاکيد بر اين‌که با شهادت ايشان سرمايه بزرگي را از دست داديم، گفت: جانفشاني وي براي حضور در عمليات، بارزه‌هاي ديني، ساده‌زيستي و بي توجهي به مال دنيا سرمايه‌هايي هستند که کمتر کسي آنها را يک‌جا در خود دارد.

جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه در پايان خاطرنشان کرد: سردار طباطبايي مهر هميشه پيام تلاش، کوشش، ولايت‌مداري و دينداري را براي نسل جوان به ارمغان مي‌آورد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سرمایه ، عراقی ، طباطبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا اسدی
۱۲:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
فرمانده شهادتت مبارک
آخرین اخبار