شهردار منطقه5 رئیس ستادبرگزاری جشنواره قرآنی شمسه گفت: مرحله نهایی دومین جشنواره شمسه قرآنی در بخش شفاهی از 5 اسفند ماه با رقابت بانوان بالای 16 سال آغاز شده و تا 9 اسفند در بخش جنبی ادامه خواهد داشت.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: مرحله نهایی دومین جشنواره شمسه قرآنی به میزبانی شهرداری منطقه 5 از شنبه 5 اسفند ماه با رقابت شفاهی در بخش بانوان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه اولین روز این مسابقات بانوان بالای 16 سال شرکت کرده اند افزود: در روز دوم رقابت بانوان زیر 16 سال همراه بود.
طلوعی گفت: روز دوشنبه 7 اسفند ماه نیز آقایان بالای 16 سال رقابت قرآنی خود را در مرحله نهایی بخش شفاهی جشنواره شمسه برگزار کردند.
رئیس ستاد برگزاری جشنواره شمسه قرآنی خاطر نشان کرد: امروز هشتم اسفند ماه نیز بخش آقایان زیر 16 سال رقابت می کنند و در روز چهارشنبه 9 اسفند نیز مسابقات بخش جنبی که ویژه جانبازان و معلولان است برگزار می شود.
وی گفت: این مسابقات از رشته ها و بخش های مختلف از جمله بخش شفاهی شامل رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ جزء های 30،3،10،20،حفظ کل قرآن کریم و تواشیح و همخوانی برگزار می شود./ف
برچسب ها: جشنواره ، شمسه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار