عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در سال 92 مجلس و دولت بايد با تصويب قوانين و برنامه‌هاي مشخص در راستاي اعتلاي مقولات فرهنگي گام بردارند.

"آيت‌الله محسن مجتهد شبستري" عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره عملكرد مسئولين در سال 91 گفت: مقام معظم رهبري در سال 91 مطالبه اصلي خود را در حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني عنوان كردند از اين رو از مسئولين درخواست كردند در راستاي توجه به وضعيت توليد با داريت ويژ‌ه‌اي وارد عمل شوند ولي متاسفانه شاهد بوديم مردم در سال 91 مشكلات اقتصادي بسياري را پشت سر گذاشتند كه انتظار است اين موضوع در سال جديد به وجود نيايد.

وي افزود: انتظار مي‌رود در سال جديد مسئولين با اتخاذ تدابير و برنامه‌هاي مشخص در راستاي حل مشكلات مردم  به خصوص در مقوله اقتصاد وارد عمل شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه توجه به مقوله فرهنگ نيز از اهميت بالايي برخوردار است، اظهار داشت: در سال 92 مجلس و دولت بايد با تصويب قوانين و برنامه‌هاي مشخص در راستاي اعتلاي مقولات فرهنگي گام بردارند و با متوليان فرهنگي در اين زمينه جلسات مشتركي را برگزار كنند چرا كه توجه به مقوله فرهنگ از اركان مهم موجود در كشور است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، مردم ، مسئولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار