عادل قبادی زاده در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: پست بانک ایران در راستای توسعه کیفی خدمات با بهره گیری از تمامی ظرفیت های شعب و دفاتر و همچنین تقویت زیر ساخت های موجود موجب وفاداری بیشتر مشتریان می شود .
وی ادامه داد: توجه به طرح ها و خواسته های پیشنهادی مشتریان و کارکنان تضمین کننده کیفیت خدمات و گسترش ارتباط بین بانک و مشتریان و حفظ آنان می شود.
قبادی زاده تصریح کرد: پست بانک ایران پس از ارزیابی عملکرد از سوی سازمان های مرتبط از جمله سازمان مدیریت صنعتی در میان صد شرکت برتر قرار گرفت که نشان از تلاش های بی وقفه کارکنان و ارتقا جایگاه واقعی این بانک در میان رقبا است./ف