مدیر دارالقرآن خانه کارگر از زمان برگزاری آزمون بورسیه حافظان کل قرآن کریم در دوره کارشناسی حفظ خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر زمان آزمون بورسیه حافظان کل قرآن کریم در دوره کارشناسی حفظ، طرح اعطای مدرک لیسانس به حافظان کل قرآن کریم مشخص شد.
وی در ادامه تصریح کرد: براساس این مصوبه مقرر شد تا این آزمون در تاریخ 16 اسفند 91 ساعت 15 در سالن اجتماعات درالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، خیابان جمهوری، بعد از کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک 32 برگزار گردد.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: این آزمون در سه بخش کتبی با سرفصل های عربی، مفاهیم، تفسیر، بخش شفاهی شامل حسن حفظ و بخش سوم شامل مصاحبه حضوری صورت می پذیرد که شرکت کنندگان در صورت کسب نمره 70 می توانند از این بورسیه استفاده کنند.
وی در ادامه در خصوص افرادی که نتوانند حد نصاب قبولی را کسب کنند عنوان داشت: این افراد می توانند با تخفیف ویژه ای در این طرح ثبت نام کنند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: حافظان بالای 25 جزء متقاضی شرکت در این دوره ها فقط تا تاریخ 13 اسفند 91 مهلت دارند تا به صورت حضوری در این آزمون ثبت نام نموده و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.
همچنین متقاضیان ثبت نام می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66978001-021 تماس بگیرند و یا به آدرس تهران، خیابان جمهوری، بعد از کارگر، خیابان اردیبهشت جنوبی، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک 32، مجتمع فرهنگی آموزشی درالقرآن خانه کارگر مراجعه نمایند./ف
برچسب ها: آزمون ، بورسیه ، حافظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.