مجری کارشناس قرآنی رسانه ملی گفت: ما بهترین مفاهیم و مضامین انسان ساز قرآنی را در اختیار داریم که این محتوای بی بدیل شایسته هنرمندانه ترین و زیباترین بسته های رسانه ای است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  شورای اطلاع ­رسانی دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری­ها و رسانه­ های برخط قرآنی آیات ، سید وحید مرتضوی ، مجری کارشناس رسانه ملی با انتقاد از چگونگی انتقال مفاهیم قرآنی به جامعه اظهار داشت: بهترین محتوا و لطیف­ ترین مفاهیم آرامش­ بخش به لطف قرآن در اختیار ماست بنابراین ما باید باگسترش این آموزه ها در ترویج فرهنگ قرانی در جهان تلاش کنیم.
مجری برنامه قرآنی اسراء ، مردمی بودن و خارج شدن رسانه­ ها از حاشیه­ های کلیشه­ ای، تکلیفی و تصنعی را رمز موفقیت یک برنامه رسانه­ ای حتی خبر و یا گزارش خبری دانست و تاکید کرد: باید ارتباط رسانه با مردم دوسویه باشد یعنی با مخاطب همدل شویم تا مخاطب ما را در کنار خود احساس  کرده و مفاهیم ناب اسلامی و بویژه قرآنی را با تمام وجود و طیب خاطر بپذیرد.
وی بعضی از روش های اطلاع ­رسانی بویژه در وادی قرآن کریم و معارف اسلامی را فقط در حد رفع تکلیف دانست و اضافه کرد:  تهیه­ کننده، مجری و یا گزارشگر باید به تمام معنی در مدت شبانه ­روز بیاندیشد که چگونه می­تواند بر مخاطب خود بهتر و بیشتر تاثیر­گذار باشد.
مرتضوی با بیان اینکه سرعت روزافزون جریان اطلاع ­رسانی که دنیا را به دهکده جهانی تبدیل کرده است، گفت: باید مفاهیم فرهنگی بویژه مفاهیم قرآنی در فرصتی کم اما با تاثیر­گذاری زیاد بیان شود، چرا که زیاده­ گویی­ ها و خود­نمایی­ ها در این زمینه موجب دلزدگی جامعه خواهد شد.
گفتنی است، دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری­ها و رسانه ­های برخط قرآنی آیات به همت  اداره کل ارشاد استان تهران با حضور مسئولان،  19 اسفند ماه در تالار وحدت تهران برگزار می­ شود./ص
 

برچسب ها: قرآن ، مجری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار