وزیر آموزش و پرورش از هوشمند سازی 33 هزار مدرسه در کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدحمیدرضا حاجی بابایی  در نشست شورای آموزش و پرورش رشتخوار به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته زیرساخت های این سند آماده شد و در حال اجراست و کار به سرعت به پیش می رود.



وی همچنین از طرح نظام رتبه بندی در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت:این طرح به معلم به عنوان عنصر علمی - پژوهشی و فنآوری نگاه می کند و بر اساس این تلاش رتبه بندی انجام می شود.

در این جلسه نماینده خواف و رشتخوار و عضو آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هم گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحول در کشور را رقم می‌زند.

محمود نگهبان اجرای طرح سند تحول بنیادین را دشوار خواند و افزود: برای اجرا و اتمام این طرح بسیار مشکل که اجرای آن الزامی می باشد ،مجلس شورای اسلامی همگام و همراه است .

وی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات بافت فرسوده مدارس در شهرستان رشتخوار شد و گفت:احداث مجتمع رفاهی برای فرهنگیان و هوشمند سازی مدارس و بومی سازی نیروی در این منطقه از دیگر مطالبات فرهنگیان است/س

برچسب ها: هوشمند ، سازی ، مدارس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مدارس هوشمند شد ولی مربی بهداشت و مربی پرورشی بدلیل نداشتن بودجه در مدارس مشهد ندارند. سرویسهای بهداشتی مدارس ابتدایی کثافتخانه و......است .ولی کلاسها هوشمندبوده ولی بلااستفاده است.