دادستان عمومي و انقلاب مرکزي استان گلستان گفت: طي بررسي‌هاي انجام شده در پرونده مفسدين مالي و اقتصادي اداره راه و شهرسازي استان گلستان تاکنون 6 نفر بازداشت شده‌اند.

"عباس پورياني" دادستان عمومي و انقلاب مرکزي استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادي اظهار داشت: نگاه رئيس قوه قضاييه همچنين دستگاه قضا در برخورد با مفسيدن مالي و اقتصادي برخوردي قاطع و قانوني است.

وي در خصوص اختلاس 50 ميليارد توماني که در اداره راه و شهرسازي استان گلستان به وجود آمده است، گفت: پس از بررسي اين موضوع مدير اداره راه و شهرسازي استان و تعدادي از مديران وي و تعدادي از پيمانکاران برخي از پروژه‌ها بازداشت شدند.

دادستان عمومي و انقلاب مرکزي استان گلستان در پاسخ به اين سوال که در اين پرونده چه تعداد بازداشت شده‌اند، گفت: تاکنون 6 نفر از متخلفان اين پرونده بازداشت شدند و هم اکنون در بازداشت موقت به سر مي‌برند.

وي درباه ميزان اختلاس اين مديران که گفته مي‌شود 50 ميليارد تومان است، افزود: اين پرونده به صورت جدي درحال پيگيري است زيرا مقدار اين فساد مالي به طور مشخص تعيين نشده و در آينده‌اي نزديک تمام جزييات آن اعلام خواهد شد.

پورياني درباره ارتباط مردم با مسئولان قضایی اظهار داشت:‌ با توجه به سفر مسئولان عالی قضایی کشور به استان گلستان طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 20 صندوق در مکان‌های مختلف برای جمع‌آوری نامه‌های مردم در ارتباط با مشکلات قضایی آنها مکان‌یابی شده است.  
 وی در ادامه افزود: 7 نماینده از سوی رئیس دستگاه قضا به 7 شهرستان استان گلستان خواهند رفت لذا در این شهرستان‌ها صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات نیز برای شکایات یا درخواست‌های مردم آن مناطق در نظر گرفته شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امروز بعد از ظهر 5 نماینده از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی به مساجد شهر گرگان، خواهند رفت گفت:‌ در تمام این مساجد از جمله مساجد گلشن، مسجد جامع و مسجد امام رضا(ع) این صندوق‌ها را قرار داده‌ایم.  
 
پوریایی افزود: مردم استان گلستان اگر شکایت‌هایی از مجموعه‌های قضایی استان دارند می‌توانند نامه‌های خود را طی امروز و فردا در این صندوق‌ها برای رسیدگی بیاندازند.  
 
دادستان عمومي و انقلاب مركزي استان گلستان در خصوص پاسخ‌دهی مسولان به نامه‌های مردم،‌خاطرنشان كرد: نماینده دبیرخانه مدیرکل قوه قضاییه پیگیر موضوعات مطرح شده از سوی مردم این استان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اختلاس ، بازداشت ، مفسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ترا به خدا شهرداری کلاردشت را هم کنترل کنید در اینجا که ما زندگی می کنیم یک کوچه صد متری هست با حدود دویست خانوار که بومی هستند وهمیشه زندگی می کنند ولی کوچه اسفالت ندارد به شهرداری میگوییم گفتند بودجه نداریم .
آخرین اخبار