وزير آموزش وپرورش بزرگ ترين شاخصه انبيا را در هنر معلمي آنان دانست.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران
، دكتر حاجي بابايي  روز گذشته  در نشست صميمي با 4 هزار تن از فرهنگيان شهرستان تربت حيدريه   با اشاره به اينكه آموزش وپرورش در حال يك تحول عظيم  است ،  گفت : آنچه امروز در خصوص تغييركتب ، روش تدريس ، كلاس و.... مطرح است ، در راستاي تحول بنيادين مي باشد.
 
وي تصريح كرد : مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) جايگاه آموزش وپرورش را والاتر از وزارتخانه هاي ديگر مي دانند .
 
دكتر حاجي بابايي با بيان اينكه در تحول بنيادين بدنبال تفكر و پژوهش هستيم ، ادامه داد : از تمام ظرفيت ها در اجراي تحول بنيادين بايد استفاده شود.
 
وزير آموزش وپرورش يادآور شد: امروز در تمام كشور براي مسوولان مشخص شده است كه زيباترين فضاهاي ورزشي براي امر آموزش بايد در اختيار معلمان و دانش آموزان قرارگيرد.
 
دكتر حاجي بابايي  با بيان اينكه هوشمند سازي در امر آموزش بعنوان يك فرهنگ شناخته شده است ، تاكيد كرد: پرافتخار ترين كار براي يك مسوول ،آنست كه روزي اعلام كند تمام مدارس حوزه مربوطه اش به فناوري هاي نوين‌هوشمند شده است.
 
وزير آموزش وپرورش با اشاره به اينكه جامعه بايد بداند كه جايگاه  معلمان همتراز هيات علمي است ، خاطرنشان كرد:  جايگاه والاي معلمان به تمام معنا مورد تاييد مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) است .
 
·      عشق به معلمان موجب شده  يك دقيقه هم احساس خستگي نكنم
 
وزير آموزش وپرورش با اشاره به ميزان ارادتش به معلمان  گفت : خود را خدمتگزار آنان مي دانم و در اين راه يك دقيقه هم احساس خستگي نمي كنم.
 
وي با اشاره به  اينكه  در دوران نمايندگي خود در مجلس شوراي اسلامي  نيزبدنبال ايجاد نگاهي عميق در تعليم و تربيت كشور بوده است ، ادامه داد : سندتحول بنيادين مبتني بر آموزه هاي قرآني ،‌سيره اهل بيت ( عليهم السلام) ، ديدگاه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) تهيه و تدوين شده است .
 
وزير آموزش وپرورش با تاكيد بر اينكه به اذعان كارشناسان، سند تحول بنيادين آموزش وپرورش يكي از متقن ترين اسناد ثبت شده در ايران است ، اظهار كرد : وزارت آموزش وپرورش اولين وزارتخانه اي است كه داراي سند تحول شده است .
 
وي با اشاره به اين نكته كه از چندين سال قبل تا به امروز در آموزش وپرورش اقدامات فراواني انجام شده است ،‌گفت : اين زحمات جاي تشكر دارد اما هيچ وقت يك نقشه راه جامع براي پيشبرد امور تهيه نشده است .
 
دكتر حاجي بابايي با اعلام اينكه تمام اقدامات بلند مدت و كوتاه مدت آموزش وپرورش براساس سند تحول بنيادين طرح ريزي مي شود ، خاطرنشان كرد : جامعه نگاهي صادقانه به آموزش وپرورش دارد و بايد تلاش شود تا  اين وزارتخانه در جايگاه  واقعي خود  قرارگيرد . /ل
برچسب ها: هنر ، معلم ، شاخصه ، انبیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار