با هدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه ، محور ارتباطی شرق به غرب شمال تهران با انجام عملیات تملک و تعریض در خیابان شهید لواسانی ساماندهی شد.

 
‌به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق، اظهار داشت : با توجه به بار ترافیکی در خیابان شهید لواسانی این مسیر حد فاصل باشگاه فرمانیه تا خیابان سیمین دخت به طول 150 متر و سطح عملیاتی یک هزار و 500 متر مربع تعریض و ساماندهی شد که عرض معبر در باند شمالی به پوسته طرح تفصیلی افزوده و با عملیات تعریض باند شرق به غرب ،  به مقدار 10 متر به عرض معبر در باند شمالی اضافه شد.
 
معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: برای اجرای این طرح 4 ملک معارض تملک شد با همکاری شرکت های  خدماتی کار جابجایی تأسیسات و نوسازی شبکه شامل جابجایی علمک گاز و لوله کشی داخل املاک، جابجایی کنتور آب، برق و همچنین جابجایی تیر برق انجام شد .
 
شیری افزود: با تملک معارضین ملکی عملیات اجرایی شامل تخریب 270 مترمربع دیوار قدیمی،  زیرسازی، خاکبرداری، اجری دیوار سنگی ، اجرای بتن با عیار 300 ، اجرای کانیو جانبی بطول 110 متر، 200 تن آسفالت مکانیزه و اجرای 400 مترمربع پیاده روسازی تردد وسایل نقلیه در این معبر که مسیر ارتباطی  محورهای شرقی منطقه  به سمت غرب و محورهای شریعتی و... در حرکت بودند  و در محدوده خیابان شهید لواسانی دچار گره ترافیکی می شدند با سهولت بیشتری انجام می شود./ل
برچسب ها: محور ، ارتباطی ، شمال ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار