رقابت هاي انتخابي تيم ملي تکواندو بانوان صبح امروز نهم اسفند در خانه تکواندو تهران برگزار شد که سوسن حاجي پور بزرگترين بازنده اين رقابت ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: براي رقابت هاي انتخابي تيم ملي تکواندو بانوان23 بازيکن حاضر در اردوها حضور داشتند در حاليکه تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوي اول 26 نفر بود.

اين مسابقات با حضور کادر فني جديد تيم ملي تکواندو بانوان صبح امروزدر خانه تکواندو و با قضاوت پنج داور و با هوگوهاي الکترونيکي برگزار شد که حاشيه هايي را نيز به دنبال داشت.

-سوسن حاجي پور تکواندوکار المپيکي بانوان در بازي هاي المپيک لندن در مسابقات انتخابي تيم ملي از حريفش باخت.

-قبل از آغاز مسابقات مسئولان برگزاري و کادر فني تيم ملي اعلام کرده بودند که مربيان بازيکنان اجازه حضور در اين پيکارها را ندارند.

-بعد از برگزاري مسابقات به بازيکنان اعلام شد که نفرات حذف شده از اردوها به صورت پيامکي به بازيکنان اعلام مي شود.

-در حين برگزاري مسابقات فاطمه روحاني در وزن ششم به دليل مصدوميت با اجازه کادر فني تيم ملي مدتي استراحت کرد سپس در ادامه رقابت ها حاضر شد. وي در پايان رقابت ها از ليست نفرات اردونشين حذف شد.

-قرار بود انتخابي ها تنها در اوزاني برگزار شود که بيش دو بازيکن در آن هستند اما با تصميم سرمربي تمامي نفرات دعوت شده مسابقه دادند.

-سارا خوش جمال فکري در وزن اول که با کسب رتبه سوم مرحله اول انتخابي ها به دور اردوي تيم ملي تکواندو بانوان دعوت شد که پس از آن با مصدوميت از تمرينات کنار رفت.

برچسب ها: تکواندو ، حاشیه ، اردو ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار