احمد عارفخاني: مؤلفه‌هاي سينماي ديني و انقلابي در برنامه زنده "گفت و شنود" با حضور مسئولين و داوران جشنواره فيلم عمار بررسي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ احمد عارفخاني مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي با اشاره به ديدار اخير برگزيدگان جشنواره مردمي فيلم عمار با رهبر معظم انقلاب در اولين روز اسفند، از بررسي انتظارات مطرح شده معظمه له در اين نشست خبر داد.
احمد عارفخاني با بيان اين كه رهبر معظم انقلاب در اين ديدار بيانات و مطالب بسيار مفيدي را براي ادامه كار سينماي ديني و انقلابي مطرح كردند، گفت: راديو معارف در برنامه زنده "گفت و شنود" مورخ 11 اسفند، با دعوت از آقايان؛ دكتر ابراهيم فياض استاد دانشگاه و كارشناس رسانه و مطالعات فرهنگي، حامد بامروت نژاد مسئول دبيرخانه دائمي جشنواره فيلم عمار، محمد تقي رحمتي يكي از برگزيده جشنواره و سركار خانم انسيه شاه حسيني از كارگردانان سينماي دفاع مقدس به بررسي و واكاوي مطالبات مقام معظم رهبري از سينماي ديني و انقلابي مي‌پردازد.
لازم به ذكر است؛ برنامه زنده "گفت و شنود" كاري از گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي راديو معارف است كه به تهيه‌كنندگي محمد حسن جلالي و اجراي جواد امامي روزهاي شنبه ساعت 16 تقديم شنوندگان فرهيخته معارف جو مي‌شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار