معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، از250 هزار مورد بازرسی از واحد های مختلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عطاپور، در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: همچنین 15 هزار مورد پرونده تخلفات برای متخلفان تشکیل شده است.

وی، تآمین کالاهای مورد نیاز مردم را از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و افزود: امسال اجناس مورد نیاز مردم از جمله برنج و گوشت تأمین و توزیع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، همچنین، با اشاره به نزدیکی ایام نوروز گفت: تدابیر لازم برای تأمین مایحتاج مردم، میوه و سایر کالاها شده است.

وی، در مورد نظارت و کنترل قیمت اجناس نیز گفت: فروش کالاهای مورد نیاز مردم باید طبق قیمت های مصوب باشد و اگر کسی قیمت ها را افزایش دهد به شدت برخورد خواهد شد.

وی، در مورد تأمین سیب ایام نوروز در استان آذربایجان شرقی نیز گفت: علاوه بر سیب شهرستان مراغه و سایر استان ها از سال گذشه نیز سیب تولیدی شهرستان اهر نیز خریداری می شود و امسال نیز در خرید بازار عید عرضه خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، همچنین از ایجاد نمایشگاه بهاره از 12 اسفندماه برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در شهرستان اهر خبرداد.

عطا پور، همچنین از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرستان اهر خبر داد./س

برچسب ها: بازرسی ، واحد ، بازرسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.