رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد : پسته صادراتي عرضه شده در نمايشگاه از نوع فندقي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ يدالله صادقي رئيس سازمان صنعت معدن وتجارت استان تهران با بيان مطلب بالا در مراسم آغاز به کار نمايشگاه بهار پارک ارم گفت: پسته عرضه شده در نمايشگاه بهاره همان پسته ذخيره شده در انبارها و از نوع فندقي است که به قيمت 30 هزار تومان به فروش مي رسد.

وي افزود: اين پسته ( نوع فندقي) پسته صادراتي ايران به اروپا است.

 وي با بيان اينکه در نمايشگاه بهاره مرغ منجمد کيلوي 4800 تومان، گوشت گوساله‌اي وارداتي با نرخ 20 هزارو500 تومان عرضه مي شود،اظهار داشت: در اين نمايشگاه‌هاي بهاره گوشت گوسفندي گرم ( توليد داخل ) به نرخ 25 هزار تومان عرضه مي‌شود.

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت با اشاره به عرضه آجيل و شيريني در نمايشگاههاي بهاره گفت: قيمت آجيل و شيريني براساس قيمتهاي مصوب اتحاديه‌هاي آجيل و شيريني عرضه مي‌شود.

وي گفت: همچنين قيمت برنج تايلندي 15 هزار و 500 تومان، برنج هندي 3 هزار و 850 تومان عرضه مي‌شود.

صادقي با اشاره به اينکه عرضه کليه کالاهاي اساسي در اين نمايشگاه‌ها با تخفيف 15-10 درصدي به فروش مي‌رسد، اظهار داشت: ساير کالاها نيز با تخفيف 20 درصدي عرضه مي‌شود.

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت با اشاره به عرضه ميوه براي شب عيد گفت: براساس تجارب سال گذشته اوج تقاضا براي خريد ميوه شب عيد از 25 اسفند ماه شروع مي‌شود که البته سازمان‌هاي عرضه کننده‌ي ميوه از 20 اسفندماه آمادگي کامل براي توزيع ميوه و عرضه آن را در بين مردم دارند./عب

برچسب ها: پسته ، شیرینی ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار