سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان بعد از باخت آخر تیمش مقابل مهرام از تصمیمات خود دفاع کرده و تاکید داشت که به خاطر فشار بازی مجبور به تغییرات دائمی نفرات می شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محسن صادق زاده بعد از راه نیافتن تیم ماهان به فینال سوپرلیگ بسکتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ماهان از جان مایه گذاشته و تلاش بسیار خوبی داشتند. به نظرم هیچکس در تیم ما کمکاری نکرده و از بازی نترسید. کار تیم حریف هم جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: نفرات آسیب دیده، تیم ما را به شدت تحت تاثیر قرار دادند. باخت 2 بر صفر هم باعث استرس و فشار روی تیم شد. .

صادق زاده اشاره کرد: به نظرم تعویضهای ما در بازی درست بودند. اصغر کاردوست را هم به اندازه در زمین قرار دادیم. به عقیده من در دقایق حضورش خوب جواب داد و در کوارتر چهارم هم نتیجه را گرفتیم اما 3 امتیازی صمد بعد از گرفتن نتیجه بازی، به ما ضربه زد و اگر در آن شرایط کریس در پوشش دفاعی بهتر عمل می کرد شرایط برایمان فرق می کرد.

سرمربی ماهان تاکید کرد: شروع بازی استرس زیادی داشت و از جواد داوری هم با توجه به شرایطش نمی شد به طور کامل استفاده کنیم ضمن اینکه به خاطر فشار بازی مجبور به تغییرات دائم در ترکیب تیم می شدیم. در مورد بازیکنان داخل زمین هم اکبری برای گرفتن صمد لازم بود. به جای کریس هم بازیکن دیگری نداشتیم و وی نیز باید دائما بازی می کرد. مطمئنم اگر اوشین را به طور کامل داشتیم شرایط تیم دگرگون می شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار