نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تاكید كرد: پذیرش منطق ایران از سوی كشورهای غربی در نشست 5+1 در آلماتی قزاقستان حاصل استقامت ملت ایران است و غرب در این مذاكرات كوتاه آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد 

حجت الاسلام محمد علی نكونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: ملت ایران در برابر فشارهای غربی ایستادگی كردند و از آرمان ها خود هرگز عقب نشینی نكرده اند.

وی گفت: كشورهای غربی مجبورند منطق ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای را بپذیرند.

حجت الاسلام نكونام اظهار داشت: این پذیرش كشورهای غربی، حاصل مقاومت و استقامت ملت ایران و پیشرفته های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور است.

وی تاكید كرد: استقامت ملت ایران در برابر زورگویی ها غربی ها باعث شد كشورهای غربی نسبت به زیاده خواهی های خود عقب نشینی كنند و كوتاه بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد یادآور شد: استقامت ملت ایران امروز به یك الگو برای كشورهای آزاد جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام نكونام، به هفته احسان و نیكوكاری اشاره كرد و گفت: كسانی كه از تمكن مالی برخوردارند از حمایت كودكان نیازمند، دریغ نكنند.

وی گفت: با نزدیك شدن به شب عید، خانواده ها و كودكان نیازمند بیش از گذشته به حمایت نیاز دارند و در این راه خیرین پیش قدم باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد،هفته منابع طبیعی و روز درختكاری را یادآور شد و افزود: كاشت درخت، صدقه جاریه است و مردم نسبت به حفظ و كاشت درختان تلاش كنند.

وی، استان چهارمحال و بختیاری را یكی از استان های با استعدادهای كشور دانست و خواستار توجه بیشتر به این استان و اتحاد و همدلی بین مسئولان در رفع كمبودهای موجود شد. /س

برچسب ها: مذاکرات ، آلماتی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.