احمدي نژاد گفت: بخش عمده ای از دستاوردهای امروز صدا و سیما و تنوع شبکه ها محصول مدیریت ارزشمند عزت الله ضرغامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران صبح امروز در مراسم افتتاحیه شبکه هاي  "سلامت" و "تماشا" که با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما و محمود احمدی نژاد برگزار شد محمود احمدی نژاد طی سخنرانی گفت: امروز تنوع شبکه ها تولیدات صدا و سیما کاملا مشهود است و مدیریت این شبکه عظیم نیازمند تلاش های مخلصانه ای است و من بابت تمامی این تلاش ها از شما من جمله ضرغامی تشکر می کنم.

وی افزود: بخش عمده ای از این دستاوردهای ارزشمند محصول مدیریت خوب جناب ضرغامی است.

احمدی نژاد ادامه داد افتتاح دو شبکه "سلامت" و "تماشا" را به همه شما و مردم تبریک گفته و نقش رسانه مردم در زندگی مردم به مانند هوا و اکسیژن می ماند.

وی اظهار داشت: در صورت نبود یا قطع این رسانه همه زندگی انسان دچار اختلال می شود و هر چه جلوتر می رویم نقش این رسانه بزرگتر عمیق تر و پییده تر می شود.

احمدی نژاد گفت: ازمنظر انقلاب اسلامی جایگاه و نقش رسانه ملی جایگاهی بی بدیل و منحصر به فردی است و کار شما نیز منحصر به فرد است که علت ان این است که شما حامل یک پیام هستید .

رييس جمهور تصریح کرد: رسانه پیام متعالی را در مقابل پیام های منتشر شده در جامعه ایرانی انتشار می دهد.

احمدی نژاد عنوان کرد: ملت ایران یک بار دیگر وارد میدان شده و پیام دعوت انبيای الهی را برافراشته ما امروز دعوت کننده توحید و عدالت و سعادت و راه انبيای الهی هستیم.

وی بیان کرد: صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران باید آیینه تمام نمای این رسالت تاریخی و الهی باشد و اطلاع رسانی آن بسیار دقیق و مورد اعتماد مخاطب باشد.

احمدي نژاد اظهار داشت: اگر ما اطلاع رسانی را به طور کامل انجام ندهیم هر کسی تحلیل از آن می کند و این، نظام اطلاع رسانی آماری کشور را زیر سوال برده و خسارت غیر قابل جبرانی را به بار می آورد.

رییس جمهوری تصریح کرد: یکی از کارهای صدا و سیما این است که مردم را از سطح بازار روز سیاست بالا بکشد، بازاری که شیطان می خواهد آن را به قدرت طلبی و دعواهای سیاسی سوق دهد.

احمدی نژاد با اشاره به برخی دخالت ها در فعالیت های صدا و سیما گفت: سلیقه های بسیاری وارد می شوند. گاهی با پخش یک فیلم و سریال می گویند دین و مملکت رفت، مگر مفت به دست آمده که به این راحتی از بین رود.

رییس جمهوری گفت: حدود 400-300 سال ایران را اشغال کردند دین مردم نرفت اما اشغالگران به دین مردم روی آوردند.

احمدی نژاد این گونه دیدگاه را کوته بینی خواند و اظهارداشت: فرد خودش را مبنا و قضاوت دیگران قرار می دهد که نباید این گونه باشد.



وی تصریح کرد: اگر این اعتماد تضعیف شود خللی به وجود می آید که این خلل بلافاصله توسط دیگران پر شده و باید در اطلاع رسانی نگاه به منافع و امنیت ملی داشته باشد.

احمدی نژاد عنوان کرد: انتشار اخبار باید بر اساس امنیت ملی باشد به همان اندازه که اطلاع رسانی در عین بر انگیزاننده بودن باید آرامش بخش باشد.

رييس هيئت دولت افزود: بخش فرهنگی و انسان سازی بعد دوم مسئولیت شماست فیلم ها و سریال ها و برنامه های تولیدی و آموزشی به لحاظ محتوایی و کیفی و مبنایی با دیگران متفاوت است.

وی بیان کرد: حکومت آرمانی و آرمانهای ما در جامعه ای فرصت استقرار پیدا می کند که آن جامعه متعالی و رشد یافته باشد.

احمدی نژاد ادامه داد: تجلیل تعالی اندیشه ها و باورهای انسان مستلزم پافشاری بر عدالت آزادی و عبودیت است.

رييس جمهور بیان کرد: ما باید انسان و خدایی بودن خود را جدی گرفته و بستر رشد جامعه را فراهم کنیم صدا و سیما باید پایگاه  اصلی تفکر و اندیشه باشد.

وی اظهار داشت: صدا و سیما بالاتر ازدانشگاه در رشد افراد موثر است چرا که صدها میلیون مخاطب داردو باید مخاطبان او بیشتر از این نیز باشد.

وی افزود: باید تمام اندیشمندان درجه یک همکار و پشتوانه برنامه صدا و سیما باشند. هر چند کار شما با سختی ها و محدودیت های زیادی روبروست .

وی در پایان خاطرنشان کرد: مغز متفکر و اتاق فرماندهی باید به روز بوده و همچنین باید چندین ماهواره برای خود نیز داشته باشیم.

گفتني است، در پايان اين مراسم محمود احمدي نژاد رييس جمهور طي بازديد از بخش هاي مختلف شبكه هاي "سلامت" و "تماشا" با مديران و دست اندركاران صدا و سيما به گفتگو پرداخت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار