اولین نشست تخصصی هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با عنوان «مرکز ملی فضاهای مجازی» برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در تاریخ 17 اسفند 1390 به فرمان مقام معظم رهبری، شورای عالی فضاهای مجازی تشکیل شد. ایشان ایجاد و راه‌اندازی «مرکز ملی فضاهای مجازی» را به عنوان اولین وظیفه این شورا تعیین فرمودند. در حال حاضر دکتر مهدی اخوان دبیر شورای عالی فضای مجازی به عنوان رییس ملی مرکز فضای مجازی در حال انجام وظیفه است. یکی از مهم ترین وظایف این مرکز با توجه به فرمایشات رهبری انقلاب، ارایه راهبردی دقیق و جامع و همچنین حمایت از ایجاد و ارتقای تولید محتوا بر بستر فضای مجازی است.
بر این اساس« مرکز ملی فضاهای مجازی» اقدام به ایجاد کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوا کرده و معاونت محتوا در مرکز ایجاد شده است. این معاونت مهم‌ترین وظیفه خود را تلاش برای حل مشکلات، در زمینه ارتقا و تولید محتواهای مختلف از جمله چند رسانه‌ای در فضاهای مجازی قرار داده است.
نشست تخصصی«مرکز ملی فضاهای مجازی» با هدف معرفی و تبیین برنامه‌های این مرکز، روز 13 اسفندماه، ساعت 16- 18 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب برگزار می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار