24درصد از ایتالیایی ها نیز اعلام کرده اند،‌ بطور کلی خوردن یک وعده غذایی کامل را ترک کرده و به خوردن مخلفات بسنده کرده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بحران اقتصادی موجب تغییرات بنیادی در عادت های غذایی ایتالیایی ها شده است و آنها اکنون تمایل پیدا کرده اند وعده های غذایی خود را کاهش دهند. اگرچه در گذشته، خوردن ناهار و شام یکی از عادت های دائمی شهروندان ایتالیایی بود اما بدلیل بحران اقتصادی، مردم ایتالیا با ناهار خداحافظی کرده و یک سوم از مردم این کشور نیز بدلیل کم هزینه بودن، تنها پاستا مصرف می کنند.

بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده از سوی سازمان خوابار و کشاورزی ایتالیا، فقط 18 درصد از شهروندان ایتالیایی یک وعده غذایی کامل ناهار به همراه شیرینی و میوه می خورند. 9 درصد از ایتالیایی ها نیز در وعده غذایی ناهار خود، فقط یک عدد میوه، کمی ماست یا یک عدد بستنی مصرف می کنند،‌ در حالیکه 4 درصد نیز اعلام کرده اند،‌ هیچ چیزی نمی خورند.

24درصد از ایتالیایی ها نیز اعلام کرده اند،‌ بطور کلی خوردن یک وعده غذایی کامل را ترک کرده و به خوردن مخلفات بسنده کرده اند. 9 درصد از مردم نیز اعلام کرده اند، خوردن یک عدد ساندویچ یا یک تکه پیتزا ‌را ترجیج می دهند.

سازمان خوابار و کشاورزی ایتالیا در گزارش خود اعلام کرده است، ‌ایتالیایی ها بیشترین مصرف کننده پاستا در دنیا هستند و میزان سرانه مصرف پاستای هر شهروند ایتالیایی حدود 26 کیلو است یعنی سه برابر بیشتر از میزان سرانه مصرف یک شهروند آمریکایی،‌ یونانی یا یک فرانسوی و پنج برابر بیشتر از سرانه مصرف پاستای یک آلمانی یا یک اسپانیایی و 10 برابر بیشتر از سرانه مصرف پاستای یک ژاپنی!


بر اساس این تحقیقات 7 میلیون و 700 هزار نفر از ایتالیایی ها نیز غذای آماده شده در منزل خود را به محل کار خود می برند و از این تعداد، سه میلیون و 700 هزار نفر نیز اعلام کرده اند بطور دائم چنین کاری را انجام می دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار