رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: ماموران اطلاعاتی این یگان توانستند پاتوق اصلی سارقان حرفه ای تهران را شناسایی و منهدم سازند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل اطلاعات این یگان با اشرافیات کامل اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی خود توانستند از وجود یک پاتوق سارقان تهران آگاهی یابند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه گفت: این پاتوق که به تازگی توسط سارقین حرفه ای بوجود آمده بود محلی برای خرید و فروش اجناس سرقتی و نگهداری آنان شده بود.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: بدلیل حساسیت موضوع ماموران اطلاعات شناسایی و ردیابی این خانه را در دستورالعمل نخست خود قرار دادند.

سرهنگ باقری شاد افزود: پس از چند روز رصد شبانه روزی راهها و اقدامات گسترده اطلاعاتی توانستند پاتوق را در خیابان دامپزشکی شناسایی کنند.

وی تاکید کرد: پس از اعزام نیروهای عملیاتی و محاصره خانه ماموران در یک اقدام ضربتی با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و توانستند سارقان را در حین خرید و فروش اموال مسروقه دستگیر کند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی ضمن اشاره به دستگیری 5 متهم و کشف 10 دستگاه گوشی موبایل، چندین عدد باطری خودرو، چندین عدد ضبط خودرو، 10 جفت حلقه لاستیک خودرو و ... خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری مشخص گردید هر یک دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده و مدت ها در زمینه سرقت لوازم خودرو فعالیت می کردند که در نهایت با تشکیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت./ز

برچسب ها: اعزام ، پاتوق ، ضربتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار