عضو کمیته ويژه بررسی حوادث 22 بهمن قم، از نهایی شدن گزارش این کمیته ظرف 10 روز آینده خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درخصوص آخرین وضعیت بررسی حوادث 22 بهمن قم، گفت: گزارش کمیته ویژه مجلس درباره بررسی حوادث 22 بهمن قم ظرف 10 روز ‌آینده نهایی خواهد شد.

وي در ادامه افزود: گزارش کمیته ویژه درباره حوادث 22 بهمن قم، شامل جزئیات این حادثه و اطلاعات به دست آمده در بررسی‌ها است كه تا 10 روز آینده به کمیسیون ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصريح كرد: در این گزارش تقریباً به جزئیات حوادث 22 بهمن  قم و آنچه که کمیته کمیسیون به آن دست یافته، اشاره خواهد شد.

وی در ادامه با بيان اينكه این کمیته در آینده نشستی با مسئولین در اين رابطه نخواهد داشت، اظهار داشت: با نهايي شدن اين گزارش و تقديم آن به كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي، اين کمیسیون درباره اقدامات بعدی که در زمینه این گزارش باید انجام شود، تصمیم‌گیری خواهد كرد.
 

گفتني است، در مراسم روز 22 بهمن در قم و در حين سخنراني علي لاریجانی، نماینده قم و رئیس مجلس شورای اسلامی عده‌ای با ایجاد اخلال و سروصدا و شعاردادن مانع ادامه سخنرانی وي شدند. پس از اعتراض سراسری به حوادث ناگوار 22 بهمن قم، کمیسیون امنیت ملی، کمیته ویژه‌ای را مسئول بررسی دقیق ماجرای بر هم خوردن سخنرانی لاریجانی در قم کرده است.

انتهاي پيام/

 
برچسب ها: کمیته ، قم ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار