سرپرست اداره صنعت و معدن خرم‌دره خبر داد

توزیع 24 تن برنج در خرم‌دره

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره گفت: 24 تن برنج تا پایان سال در خرم‌دره توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد حیدری صبح امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه در برخی اقلام شاهد افزایش قیمت هستیم، اظهار داشت: 12 تن برنج برای عرضه در نمایشگاه بهاره خرم‌دره تفکیک شده است.

وی افزود: 12 تن برنج دیگر نیز برای خرم‌دره در نظر گرفته شده است و در مجموع 24 تن برنج در شهرستان خرم‌دره توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در خرم‌دره اظهار داشت: این نمایشگاه از 15 تا 25 ماه جاری برگزار می‌شود.

وی‌ اضافه کرد: مقدمات اولیه برای برگزاری نمایشگاه بهاره صورت گرفته و این نمایشگاه به مدت 10 روز در خرم‌دره برگزار می‌شود.

حیدری تصریح کرد: در صورت نیاز به تمدید زمان نمایشگاه، نمایشگاه بهاره چند روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه بهاره خاطرنشان کرد: برآورد اقلام اساسی برای توزیع صورت گرفته و همه مکاتبه‌ها انجام شده و پیگیری لازم برای جذب و توزیع به موقع اقلام صورت گرفته است.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره با اشاره به بحث توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در توزیع گوشت مرغ و برای جذب مقدار نیاز شهرستان مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه رایزنی بار شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه بهاره انجام شده است، گفت: برای کالاهای قاچاق نیز غرفه‌ای در نمایشگاه بهاره در نظر گرفته‌ایم تا مردم با کالاهای قاچاق آشنا شوند.

حیدری با اشاره به طرح شبنم تصریح کرد: با حضور نماینده شرکت راهبر جلسه‌ توجیهی با مسئولان اتحادیه‌ها برگزار و ایشان توجیه شدند.

وی با اشاره به کنترل و نظارت بر بازار خاطرنشان کرد: گشت‌ةای مشترکی از اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، نفت، گاز، اماکن و تعزیرات حکومتی برای تنظیم بازار از تاریخ 15 اسفند ماه تا 15 فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره با اشاره به 160 مورد بازرسی صورت گرفته اضافه کرد: 14 پرونده تخلف تشکیل شده است که جریمه یک میلیون و 400 هزار تومان برای پرونده‌ها تشخیص و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
برچسب ها: خرم دره ، برنج ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.