رئيس بيمارستان ضيائيان گفت : ساخت بخش همودياليز با 23 تخت در اينده اي نزديک در بيمارستان ضيائيان ايجاد مي شود.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر حميد درفشي رئيس بيمارستان ضيائيان در مراسم افتتاح ساختمان آموزشي و پژوهشي بيمارستان با بيان اينکه 150 تخت مصوب بيمارستان است گفت : در حال حاضر با 110 تخت کار ميکنيم ولي طي سه ماه آينده به 150 تا 160تخت خواهد رسيد.
 
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر درآمد بیمارستان به دو برابر افزایش یافته و ضریب اشغال تخت‌های بخش ICU در دی ماه سال جاری به 100 درصد رسیده است ادامه داد:  بخش CCU با 16 تخت ضریب اشغال بيش از 81 درصدی دارد.
 
رئيس بيمارستان ضيائيان با اشاره به پذیرش بالای بیمار در بخش‌های درمانی و اورژانس اين بيمارستان تصريح کرد: اين بيمارستان ظرفيت خوبي براي اموزش دانشجويان پزشکي محسوب مي شود .
 
وي ادامه داد: ساختمان آموزشی و پژوهشی این بیمارستان با ظرفیت 800 متر مربع در چهار طبقه افتتاح مي شود که علاوه بر اين بازسازی و تجهیز بخش زایشگاه، راه‌اندازی واحد سی تی اسکن، سونوگرافی و ماموگرافی و همچنین راه‌اندازی سالن آمفی تئاتر از جمله پروژه‌های عمرانی به اتمام رسیده سال 91 این مجموعه هستند.
 
دکتر درفشي يادآورشد : طي چند ماه آينده واحد ام. آر. آی، ساخت بخش همودیالیز با حدود 23 تحت فعال و نيز بخش پزشکي هسته اي اين بيمارستان راه اندازي مي شود .
 
وي در پايان با اشاره به اينکه بازسازي بخش زايشگاه ، تجهيز بخش زايشگاه ، ساختمان اموزشي وسالن امفي تئاتر ، واحد سي تي اسکن و سونوگرافي ونيز ماموگرافي از جمله کارهاي درحال انجام هستند خاطر نشانکرد: ساخت واحد ام ار اي ، احداث و انتقال بخش اکوتست ورزش از ديگر پرو‍ژه هاي اين بيمارستان است که پيگيري مي شود./ ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.