مردم از زمان راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات در فارس، تاکنون 40 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به عتبات عالیات کرده اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت:  امروز فضایی باز شده تا شیعیان ایران بتوانند در بازسازی این اماکن مشارکت داشته باشندو بعد از 10 سال شرایط نامناسب حرم ها عراق را تغییر دهند.

جابر مهدیارافزود: در کربلا،کاظمین ،نجف و.. اقدامات مناسبی توسط مردم ایران انجام شده که تا کنون از زمان راه اندازی ستاد بازسازی عتبات در فارس حدود 40 میلیارد تومان در زمینه کمک نقدی و غیر نقدی به این اماکن کمک شده است.

به گفته وی، گلباران حرم مطهر در مراسم های مختلف، آماده سازی کف ها،سنگفرش ها، راه اندازی سیستم صوتی در کربلا و نجف، کمک در راه اندازی درمانگاه در سامرا و...از جملههمکاری مردم فارس در بازسازی است.

مهدیار با اشاره به اینکه امسال حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک دریافت شده، گفت: استان فارس بعد از تهران از نظر جایگاهارائه خدمات هنری و پشتیبانی برای عتبات عالیات در رتبه دوم قرار دارد و منتظر اعلام این موضوع از طرف ستاد مرکزی هستیم./ب

برچسب ها: کمک ، عتبات عالیات ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.