مدیر کل بازرسی استان ایلام گفت: ۲ هزار و ۹۰۶ هکتار زمین در استان سند دار شده اند.

روشنی با اشاره به اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین در دستگاه‌های اجرایی از جمله وظایفی است که به موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی بر عهده سازمان بازرسی کل کشور نهاده شده است اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۰۶ هکتار به ارزش ۹۲ هزار میلیارد تومان زمین در استان سند دار شده اند.

وی در ادامه با تشریح برنامه این اداره کل در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها مبارزه با فساد را رسالت سازمان بازرسی دانست و افزود: در یکسال گذشته ۱۹۴ پرونده تخلفات دستگاه‌ها در استان تشکیل شد که از لحاظ ارسال پرونده‌ها به مراجع قضایی نسبت به سال گذشته این آمار کاهشی بوده است.

وی همچنین بازدید‌های سرزده را رویکرد سازمان بازرسی استان برشمرد و عنوان کرد: بازدید سرزده از دستگاه‌ها بدون کوچک‌ترین هماهنگی با هدف پیشگیری از تخلفات و بررسی میدانی عملکرد دستگاه‌ها صور میگیرد.

وی از برخورد با استفاده شخصی از خودرو‌های دولتی در استان خبر داد و گفت: رصد خودرو‌های دستگاه‌های دولتی، با نصب جی پی اس اعمال و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
 
مدیر کل بازرسی استان ایلام یادآور شد: سامانه ۱۳۶.ir این امکان را فراهم می‌کند که به شکایات مردمی از دستگاه‌های اجرایی و گزارش‌های فساد رسیدگی و پاسخگویی شود.

برچسب ها: سند ، زمین مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.