به منظور توسعه همكاري هاي علمي و شناسايي نخبگان:

تفاهم نامه بين دانشگاه سمنان و بنياد نخبگان امضا شد

تفاهم نامه همكاري بين دانشگاه سمنان و بنياد نخبگان اين استان با هدف توسعه همكاري هاي علمي و شناسايي استعداد هاي برتر دانشگاه به امضا رسيد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بنیاد نخبگان استان سمنان در این تفاهمنامه متعهد شد در بررسی پرونده‏ها به منظور احراز نخبگی دانشجویان و اساتید برجسته معرفی شده از سوی دانشگاه همکاری و ضمن تقدیر از اساتید و دانشجویان برجسته به لحاظ علمی و پژوهشی در سطح ملی، منطقه‏ای و استانی از نخبگان این دانشگاه حمایت‏های مادی و معنوی کند.

بنا به اين گزارش :دانشگاه سمنان نیز در قالب این تفاهمنامه متعهد شد به منظور شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه با این بنیاد همکاری و طرح‏های مخترعان و پروژه‏های تحقیقاتی معرفی شده از سوی بنیاد را داوری کند.

همچنين در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه از جمله آزمایشگاه‏ها، کارگاه‏ها، امکانات کتابخانه‏ای، سایت و ... برای نخبگان معرفی شده از سوی بنیاد و در صورت انتشار یافته‏های پژوهشی و فناوری درج نام دانشگاه توسط محققان از دیگر تعهدات دانشگاه سمنان در قالب این تفاهمنامه است.

برگزاری کارگاه‏ها، دوره‏های آموزشی، مسابقات علمی و برگزاری همایش‏ها و جشنواره‏های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی از تعهدات طرفین این تفاهمنامه است./ز2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار