رئیس کلانتری 108 نواب گفت: زورگیرانی که قصد سرقت از منزلی را داشتند کمتر از 10 دقیقه در هم شکسته شدند.

سرهنگ اصغر عرب عامری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:عوامل واحد گشت خودرویی این کلانتری به طور مداوم در محدوده حوزه استحفاظی خود در تمامی ساعات شبانه روز حضور دارند تا در صورت نیاز یاری رسان شهروندان پایتخت نشین باشند.

رئیس کلانتری 108 نواب اظهار داشت:ماموران واحد گشت خودرویی در حین انجام وظیفه بودند که بلافاصله با اعلام مرکز پیام  مبنی بر درگیری در آدرس خیابان جیحون به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کمتر از 3 دقیقه خود را به محل رساندند و مشاهده کردند که دو نفر با رویت آنان اقدام به فرار کرده و از پشت بام خانه ها و بالا رفتن از دیوار قصد فرار دارند.

این مقام مسئول انتظامی تاکید کرد: به دنبال مشاهده این ماموران با اجازه صاحب خانه وارد منزل شده و با آمادگی کامل و تعقیب و گریز متهمان پرداخته که متهمان با ایجاد سر و صدا از طریق دیوار به حیاط همسایه ها رفته غیر قانونی به منازل پرداخته.

سرهنگ عرب عامری ادامه داد: در حالی که متهمان از ایجاد رعب و وحشت خود دست بردار نبوده و قصد تسلیم شدند نداشتند ماموران پس از پشت سر گذاشتن 10 منزل مسکونی با شلیک تیر متهمان را پای در آورده و دستگیر نمودند.

رئیس کلانتری 108 نواب اذعان داشت: پس از دستگیری متهمان مشخص گردید که آنان به هویت احمد و اکبر از سابقه داران و زور گیران آن منطقه بوده و قبل از اقدام خود شرب و ؟ کرده و حالت عادی نداشتند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت شاکی به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت که از سر کار به منزل بازگشته بود که به محض ورود به منزل دو نفر با موتور آپاچی سفید رنگ مقابل درب منزلش ایستاده و با ضرب و شتم قصد ورود به منزل را داشته که بلافاصله با 110 تماس گرفتم.

لازم به ذکر است که اهالی محل از حضور به موقع و قاطعیت پلیس کمال تشکر را به عمل آوردند./ف

برچسب ها: سرقت ، کلانتری ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار