سرهنگ رضاياني صبح امروز از دستگيري يک زن سارق در محدوده تجريش خبر داد و گفت:" اين زن که از فروشگاه هاي لباس زنانه در محدوده تجريش سرقت مي کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهدي رضاياني، سرکلانتر يکم پليس پيشگيري پايتخت، ضمن اشاره به خبر دستگيري يک زن سارق که به فروشگاه هاي پوشاک زنانه در اين محدوده دستبرد مي زد، به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در شرح ماجرا گفت:" مدتي پيش تعدادي شکايت از سوي فروشندگان و مالکان فروشگاه هاي پوشاک زنانه به کلانتري هاي محدوده شمال تهران ارجاع شد که در آنها گزارش شده بود که يک زن با پوشش هاي مختلف اقدام به سرقت از فروشگاه هاي آنها کرده و پس از مدتي مالکان و فروشندگان متوجه اين موضوع شده اند که ديگر کار از کار گذشته بود.
 
وي افزود:" با توجه به حساسيت موضوع و امکان اقدام مجدد اين سارق براي سرقتي ديگر، بلافاصله پرونده اي در اين خصوص تشکيل و تيمي از ماموران تجسس کلانتري هاي زيرمجموعه اين سرکلانتري براي شناسايي و بازداشت متهم وارد عمل شدند که در اين رابطه پليس زن کلانتري هاي با گشتزني هاي نامحسوس و همچنين حضور در مکان هايي که امکان سرقت بود، اقدامات خود را آغاز کردند.
 
سرهنگ رضاياني تصريح کرد:" در ادامه فيلم هاي ضبط شده دوربين هاي مداربسته فروشگاه هاي مذکور مورد بازبيني قرار گرفته و با بررسي تمامي لحظه هاي ضبط شده در فيلم ها، ماموران کارشناس کلانتري 101 تجريش، موفق شدند چهره اين زن را در يکي از سرقت ها شناسايي کرده و چهره متهم را که زني حدودا 30 ساله بود، به دست آورند.
 
سرکلانتر يکم بيان داشت:" با اين تفاسير ماموران چهره متهم را از طريق سيستم رايانه پليس استعلام کردند و سوابق متهم را که از سارقان سابقه دار اين محدوده بود به دست آوردند که  حکم بازداشت وي از سوي مقام قضايي صادر شد و متعاقب آن تصوير چهره وي به تمامي گشت هاي انتظامي ارجاع شد تا اينکه اين اقدامات روز گذشته نتيجه داده و ماموران زن پليس موفق شدند اين سارق حرفه اي را در يکي از فروشگاه هاي لباس زنانه شناسايي و در حالي که تعدادي البسه مسروقه همراه داشت، بازداشت کنند.
 
سرهنگ رضاياني اضافه کرد:" دقايقي پس از دستگيري، متهم به کلانتري منتقل شد که طي تحقيقات انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت از فروشگاه هاي مذکور اقرار و در اعترافات خود به چندين فقره سرقت نيز اعتراف کرد.
 
گفتني است، اين متهم که "سمانه" نام دارد، پس از اقرار به جرايم خود به همراه پرونده تکميلي و شکايت نامه شاکيان، به دادسرا منتقل شد. /ل

برچسب ها: دستگیری ، زن سارق ، تجریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار