پرونده دو مرد که یکی متهم به قتل و دیگری متهم به مشارکت در قتل یک جوان در یک خانه شیشه ای بود ، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : صبح روز جاری پرونده متهمانی که یکی از آنها متهم به قتل و درگیری و مشاركت در قتل یک جوان 24 ساله به نام امیر بود در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

متن کیفر خواست به این شرح خوانده شد: اکبر 23 ساله بنابر اعتراف صریح، گزارش مرجع انتظامی نظریه پزشکی قانونی، شهادت شاهدان عینی  متهم است به قتل امیر 24 ساله با ضربه چاقو به نواحی قلب مقتول و همچنین سینا 35 ساله اعترافات متهم ردیف اول، شاهدان عینی ماجرا و دیگر مدارک معتبر و مستند متهم به معاونت در قتل امیر 24 ساله در یک پاتوق شیشه ای در محدوده کلانشهر تهران است.

اکبر 23 ساله برای شرح جریان در جایگاه ایستاده و  در محضر قضات اظهار داشت:  دو ماه قبل از عید سال گذشته من به همراه دوستم به یک پاتوق شیشه ای در اطراف محله رفتیم، در حال کشیدن مواد امیر شروع به فحاشی کرد و بعد با کشیدن قمه چند ضربه به سر من زد و اموالم را به زور گرفت و مرا به بیرون انداخت و گفت دیگر حق ندارم به آن محل پای بگذارم.

مدتی از آن گذشت تا درست روز عید سال گذشته من به همراه سینا وارد پاتوق شیشه ای شدیم، پس از ورود سینا نگاهی به افراد داخل پاتوق کرده و رو به من گفت که کدام یک از افراد تو را خفت کرده اند.

پس از آنکه امیر این حرف را شنید به سمت من حمله ور شد که من نیز فورا یک چاقو برداشتم و ضربه ای به امیر زدم و بلافاصله از محل متواری شدم كه پس از فرار متوجه شدم امیر قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.

پس از آنکه قضات گفته های اکبر را شنیدند و سینا را به جایگاه خواستند،که وی چنین نیز بیان کرد: آن روز به طور اتفاقی از آن جا عبور می کرده که با اکبر به پاتوق شیشه ای برای استعمال مواد مخدر می روند که در همین حین اکبر و امیر با هم روبرو شده و پس از جر و بحث و زمانی که وی می گفت اکبر هر که با تو دعوا کرده بگو تا من او را تکه تکه کنم، اکبر با چاقو ضربه ای به امیر زدو متواری شد.

در نهایت پرونده متهمان جهت صدور و حکم و بررسی بیشتر در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار دارد./ف

برچسب ها: کیفری ، دادگاه ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار