پليس شهرستان زابل سيستان و بلوچستان با دستگيري 4 سارق افغان يك باند سرقت خودرو را متلاشي كردند .

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از  پايگاه خبري پليس ، اوايل شب 13 اسفند ماه سال جاري ماموران انتظامي كلانتري 11 مدرس شهرستان زابل در جلوي يك كارگاه ضايعاتي به فردي كه تعدادي قطعات و لوازم اوارق شده خودرو را به همراه داشت مشكوك شدند و براي بررسي و تحقيقات بيشتر از وي مدارك و اوارق شناسايي خواستند .
 
اين گزار ش حاكي است ، در تحقيقات و بررسي هاي پليس از اين فرد مشكوك كه خود را شهنواز . ب معرفي مي كرد مشخص شد وي تبعه بيگانه غير مجاز مي باشد و قطعات اوراقي خودرو همراه وي نيز سرقتي بوده و متعلق به يك دستگاه وانت مي باشد ماه گذشته در محله معصوم‌اباد زابل به سرقت رفته است .
 
بنابر اين گزارش ، با اعترافات اين سارق خودرو و بدنبال تحقيقات فني و تخصصي پليس از اين متهم مشخص شد وي به تنهايي دست به سرقت نمي زند و با همكاري سه نفر ديگر كه دو نفر آنان افغاني و يك نفر ايراني هستند پس از سرقت خودرو ها از سطح شهرستان زابل در مخفگياهشان قطعات خودروهاي مسروقه را اوراق مي كنند و به فروش مي رسانند .
 
اين گزارش مي افزايد ، با اعترافات اين سارق بلافاصله چند اكيپ از كلانتري 11 زابل با دستور مقام قضايي به خيابان باقري شهرستان زابل اعزام شدند و طي يك عمليات غافلگيرانه مخفيگاه اين سارقان را به محاصره خود در آوردند .
 
در ادامه اين گزارش آمده است ، با عمليات غافلگيرانه ماموران انتظامي هر سه سارق خودرو در حالي كه با دستگاه هاي مخصوص برش مشغول اوراق كردن خودرو مسروقه بوند قبل از اينكه بتوانند از دست ماموران بگريزند دستگيرشدند .
 
گفتني است ، در اين عمليات پلاك هاي يك خودرو پيكان سواري كه خرداد ماه سال جاري در شهرستان زابل به سرقت رفته و توسط اين باند اوراق شده بود نيز كشف و ضبط شد .
 
لازم به ذكر است ، ماموران انتظامي در بازرسي از مخفيگاه اين سارقان خودرو تعداد 41 قلم انواع وسايل و قطعات سرقتي خودرو و تعداد زيادي قطعات اصلي موتور كشف و ضبط شد .
 
پليس تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي و دستگيري مالخران اموال مسروقه در سطح شهرستان زابل آغاز كرده كه به زودي دستگير و به مقامات قضايي معرفي خواهند شد ./ل
برچسب ها: سارق ، افغان ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار