مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال برای مساعدت نویسندگان و مولفان برتر این استان معادل 500 میلیون ریال بن خرید کتاب الکتونیکی را در اختیار این افراد قرار گرفت.

به گزارش باشگا خبرنگاران خوزستان؛ حجت الاسلام سید لطف الله سپهر  در دهمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: امسال برای مساعدت نویسندگان و مولفان برتر استان، در  نمایشگاه کتاب که چند وقت پیش برگزار شد معادل 500 میلیون ریال بن خرید کتاب الکتونیکی را در اختیار این افراد قرار گرفت.


وی عنوان کرد: همچنین برای ترویج فرهنگی دفاع مقدس، در نمایشگاه کتاب بزرگ اهواز از چندین کتاب برتر در زمینه دفاع مقدس رونمایی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان تصریح کرد: یکی از برنامه های مشترک این اداره کل و سازمان تبلیغات در سال 91 این بود که یک اردوی فرهنگی را برای افراد اهل قلم در سطح استان فراهم کردیم.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر تصریح کرد: نویسندگان فراوانی در استان خوزستان در بخشهای عربی و بختیاری در اختیار داریم که باید به  فعالان این حوزه تسهیلاتی داده شود و آنها را مورد حمایت قرار بدهیم. 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: کنگره سید نعمت الله جزایری یکی از شاهکارهای فرهنگی استان خوزستان بود که تا به حال به این عظمت به آن پرداخته نشده بود./ع

برچسب ها: اختصاص ، بن ، مولفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.