رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:حمایت از سرمایه گذاری سالم و مبارزه با فساد راهبرد دستگاه قضایی است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی، گفت: مبارزه قانونی و قاطع با مفاسد و مفسدان اقتصادی در کنار حمایت‌های قانونی و حقوقی از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری‌های سالم دو راهبرد اساسی دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بوده است.

به گزارش روابط عمومي دادگستری خراسان رضوی رئیس کل دادگستری استان  بر حمایت از سرمایه گذاری سالم و مبارزه با فساد به عنوان دو راهبرد دستگاه قضایی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی که در همایش چالش‌های داوری در رسیدگی‌های قضایی در اتاق بازرگانی مشهد سخن می‌گفت با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی گفت: مبارزه قانونی و قاطع با مفاسد و مفسدان اقتصادی در کنار حمایت‌های قانونی و حقوقی از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری‌های سالم دو راهبرد اساسی دستگاه قضایی در سال‌های اخیر به ویژه در سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی حمایت همه جانبه قضایی از سرمایه گذاران را وظیفه ملی و شرعی فعالان دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: مراجعه فعالان اقتصادی به اتاق‌های داوری می تواند علاوه بر تسهیل امور، صرفه جویی در وقت و هزینه را نیز برای آنها به همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی تشکیل کارگروهی ویژه برای رفع مشکلات حوزه داوری و قضاوت را ضروری برشمرد و افزود: این کارگروه می‌تواند چالش‌های موجود در این حوزه را شناسایی و راه برون رفت از آنها را پیشنهاد کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار